  • 1. Data: 2011-03-06 09:39:00
    Temat: gdzie dać reklamę?
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Witam!

    poradźcie proszę, gdzie w Warszawie dać reklamę usługi (patrz stopka), aby
    dotrzeć z nią głównie do mieszkańców, właścicieli domów jednorodzinnych.
    Z mojego regionu mam doświadczenie, że odnosiła skutek reklama modułowa w
    gazetach ogłoszeniowych, kóre są roznoszone za darmo w willowych dzielnicach.
    Możecie coś takiego zaproponować w stolicy?
    Może inne pomysły?
    Dzięki z góry za wszelką pomoc.

    --
    andrzej

    Renowacja każdych schodów wewnętrznych
    www.nowe-schody.prv.pl

  • 2. Data: 2011-03-06 10:43:03
    Temat: Re: gdzie dać reklamę?
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Może inne pomysły?
    > Dzięki z góry za wszelką pomoc.

    Spróbuj usługę druk bezadresowy na poczcie. Wychodzi często taniej niż w
    gazetach, a skuteczność większa.

    --
    AS

  • 3. Data: 2011-03-06 14:28:21
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Spróbuj usługę druk bezadresowy na poczcie. Wychodzi często taniej niż w
    > gazetach, a skuteczność większa.

    Większa skuteczność, bo jest tego więcej w skrzynce i łatwiej chwycić ręką
    żeby zanieść do kosza :-)
    Nigdy tego szajsu nie czytam. A wy ?

  • 4. Data: 2011-03-06 20:15:59
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 6 Mar, 10:39, "andrzej" <n...@o...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > porad cie prosz , gdzie w Warszawie da reklam us ugi (patrz stopka), aby
    > dotrze z ni g wnie do mieszka c w, w a cicieli dom w jednorodzinnych.
    > Z mojego regionu mam do wiadczenie, e odnosi a skutek reklama modu owa w
    > gazetach og oszeniowych, k re s roznoszone za darmo w willowych dzielnicach.
    [...]
    > Renowacja ka dych schod w wewn trznychwww.nowe-schody.prv.pl

    Przede wszystkim zainwestuj troche w internet - hostujesz strone na
    darmowym prv.pl, a mail w darmowym onecie - niezbyt to
    profesjonalne :) A gdzie sie oglaszac - allegro, forum muratora (chyba
    jest tam opcja platnego profilu i ogloszen) - tylko te moga Ci dac
    taka ilosc klientow, ze sie od nich nie opedzisz ;) Forum muratora
    jakby nie patrzec to prawie 150 tys uzytkownikow + pewnie drugie tyle
    ktore trafia tam z googla jako goscie :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-03-06 21:11:30
    Temat: Re: gdzie dac reklame?
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...

    > [...]
    >
    > Przede wszystkim zainwestuj troche w internet - hostujesz strone na
    > darmowym prv.pl, a mail w darmowym onecie - niezbyt to
    > profesjonalne :)
    99% moich klientów to sa starsze malzenstwa, którym dzieci wjezdzaja na ambicje,
    aby czyms przykryc te okropne, lastrykowe schody w domku-klocku wybudowanym za
    srodkowego Gierka. Interesuje ich tylko ile taka usluga kosztuje za jeden
    stopien.
    Sadzisz, ze dadza sie przekonac do wyzszej ceny i pochwala moja decyzje, gdy im
    wytlumacze ile mnie kosztowala tzw. profesjonalna strona?
    Ta darmowa strona to tylko przekierowanie strony www.staircase-renovation.eu/pl/

    > allegro,

    Trudno jest wystawic na allegro usluge, której cena jest scisle uzalezniona od
    konkretnego zlecenia.

    > forum muratora

    Próbowalem dac jakies ogloszenie, ale byl problem z ladowaniem sie formularza.
    Jestem na stronie Castoramy.

    --
    andrzej

    Renowacja kazdych schodów wewnetrznych
    www.nowe-schody.prv.pl

  • 6. Data: 2011-03-06 21:56:38
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 6 Mar, 22:11, "andrzej" <n...@o...pl> wrote:

    > Ta darmowa strona to tylko przekierowanie stronywww.staircase-renovation.eu/pl/

    Domena .pl to 70-80 pln. Hosting prostej strony ze dwa-trzy razy tyle.
    Rocznie. To nie sa wielkie pieniadze.

    > Trudno jest wystawic na allegro usluge, kt rej cena jest scisle uzalezniona od
    > konkretnego zlecenia.

    Alez skad - wystawiasz aukcje za 1pln na 14 dni z opisem ze
    wylicytowana cena bedzie dotyczyla przygotowania indywidualnej wyceny
    uslugi renowacji schodow. Widzialem wiele takich ogloszen i te nie
    byly usuwane, choc przyznam szczerze ze w regulamin allegro dokladniej
    nie zagladalem :)

    > Pr bowalem dac jakies ogloszenie, ale byl problem z ladowaniem sie formularza.

    No prosze Cie - tylko w tym momencie z forum korzysta z powodzeniem
    "Aktywni użytkownicy 11.614" prawie 12 tys uzytkownikow! Sam wyslalem
    w ciagu ostatniej godziny ze 20 postow. Musisz sie bardziej starac :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 7. Data: 2011-03-07 06:26:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

> [...]
    > uslugi renowacji schodow. Widzialem wiele takich ogloszen i te nie
    > byly usuwane, choc przyznam szczerze ze w regulamin allegro dokladniej

    jest jeszcze w ramach allegro platforma dedykowana dotycząca ofert usług...

  • 8. Data: 2011-03-07 22:42:52
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...
    > On 6 Mar, 10:39, "andrzej" <n...@o...pl> wrote:

    > Przede wszystkim zainwestuj troche w internet - hostujesz strone na
    > darmowym prv.pl, a mail w darmowym onecie - niezbyt to

    Spoko, on nas spamuje :-) To taka nowa forma spamu. Pyta nas zeby wejsc na
    jego strone.