  • 1. Data: 2011-03-05 16:25:08
    Temat: Zle dzialajace liczniki na calym osiedlu...
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    witam

    Normalne zuzycie z lat poprzednich oscylowalo w okolicch 800-1100 kwh /2
    miesiace. Rachunek w styczniu nagle wykazuje 1900 kwh... Podobna sytuacje ma
    wielu mieszkancow mojego osiedla.

    Czym to moze byc spowodowane ?
    Czy ktos sie spotkal z takim przypadkiem?

    --
    Picasso

  • 2. Data: 2011-03-05 19:58:40
    Temat: Re: Zle dzialajace liczniki na calym osiedlu...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    P_ablo wrote:
> [...]
    > sytuacje ma wielu mieszkancow mojego osiedla.
    >
    > Czym to moze byc spowodowane ?
    > Czy ktos sie spotkal z takim przypadkiem?

    oszuści, pewnie dodają prądu stałego do napięcia ;-)

  • 3. Data: 2011-03-05 22:54:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 5 Mar 2011 17:25:08 +0100, P_ablo napisał(a):

    > Czym to moze byc spowodowane ?
    > Czy ktos sie spotkal z takim przypadkiem?

    To jeszcze nic. W moim sklepie normalne zużycie było za x zł, a faktura
    styczniowa opiewa na 2,5x zł :) Ale cóż - trzeba płacić.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2011-03-07 07:31:31
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 5 Mar, 17:25, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wielu mieszkancow mojego osiedla.
    >
    > Czym to moze byc spowodowane ?
    > Czy ktos sie spotkal z takim przypadkiem?

    Trzeba poprosic o weryfikacje dzialnia licznika.
    Ja raczej stawiam na powlaczane wszedzie wielkie telewizory...

  • 5. Data: 2011-03-09 20:19:16
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Trzeba poprosic o weryfikacje dzialnia licznika.
    > Ja raczej stawiam na powlaczane wszedzie wielkie telewizory...

    No ba :)
    Sprawa jest bardziej prozaiczna... przez 2 okresy rozliczeniowe rachunki
    byly prognozowane bo inkasentow zabraklo :) no i tak sobie w styczniu
    wyrownali z 23% vatem :(

    --
    Picasso