  • 1. Data: 2021-09-04 13:10:13
    Temat: Budowlanka na wyspach na weoło
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Już tu był lekko poruszony ten temat ale ten gościu robi to lepiej :)
    https://joemonster.org/filmy/112995/Elektryk_w_UK_pr
    zedstawia_wesolosci_i_patologie

    --
    Janusz

  • 2. Data: 2021-09-06 00:47:41
    Temat: Re: Budowlanka na wyspach na weoło
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sgvk6o$qsm$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Już tu był lekko poruszony ten temat ale ten gościu robi to lepiej
> [...]

    ja jestem Reagan a wy oglądacie... kanał

    https://www.youtube.com/c/RuchOporuElektrykwUK/video
    https://www.youtube.com/watch?v=AiKkP0VAU5g

    jak mnie wkurwiają tu lisy to nie macie pojęcia
    godzina 21oo i zaczyna się przeskakiwanie płotów w poszukiwaniu żarcia
    i ten jazgot morderstwa gołębia albo kota. W ogóle się nie boją.
    Tylko wyjść i przypierdolić szpadlem. Ale przyjdzie sto nowych.

    --
    Piter

    nigdy nie wierz grubemu kurierowi

  • 3. Data: 2021-09-06 21:21:50
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-09-06 o 00:47, PiteR pisze:
> [...]
    > i ten jazgot morderstwa gołębia albo kota. W ogóle się nie boją.
    > Tylko wyjść i przypierdolić szpadlem. Ale przyjdzie sto nowych.

    8'30'' gdzie składują światło na zimę :)
    Śmiechłem.

    --
    Janusz