  • 111. Data: 2016-10-29 22:21:58
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Kris wrote:

    >Jak zwykle jesteś nawalony ;->
    >Nie pij tyle!

    Przezabawna ta kryśka, ciągle szczeka z kibla :-)

  • 112. Data: 2016-10-29 22:33:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 października 2016 22:22:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Przezabawna ta kryśka, ciągle szczeka z kibla :-)

    Lubię to;)

  • 113. Data: 2016-10-29 22:49:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 października 2016 22:22:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Przezabawna ta kryśka, ciągle szczeka z kibla :-)
    Siema duszek. Nawiałeś ostatnio jak o idiotach na "polityce" pisałem.
    Udzielasz się tam czy nie?

  • 114. Data: 2016-10-30 22:42:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Tak przy okazji, bo za dinozaura netykiety się kreujesz od jakiegoś czasu-

    naprawdę? gdzie?

    > ntg czy jak to się nazywa uskuteczniasz. Po ludzku pisząc netykiete
    łamiesz. Tak banalnie, prosto Ciebie i duszka tu zwabiłem. 1:0 dla mnie. A dalej
    gramy;)

    taki jaki jesteś wrażliwy na moje posty po kilkudziesięciu NTG?
    nie przymilaj się. I tak nie masz szans

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 115. Data: 2016-10-30 22:43:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Na ten pręgierz właśnie wrzuciłem miłośnika drogich zegarków- Nowaka.
    > "W ministry" na Ukrainę poszedł za 1600-1800zł. Co o tym sądzisz?

    nie dość, żę NTG to jeszcze poszedłeś w OT mistrzu netykiety :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 116. Data: 2016-10-31 09:06:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 października 2016 22:44:09 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > nie dość, żę NTG to jeszcze poszedłeś w OT mistrzu netykiety :)

    Przypomnę ze wątek jest o pewnym miłośniku zegarków.
    Więc może chociaż raz trzymaj się tematu i jeśli zechcesz się wypowiedzieć to odnieś
    się do tego chociażby:
    "W ministry" na Ukrainę poszedł za 1600-1800zł. Co o tym sądzisz?"
    Bo od samego początku kierujesz dyskusje na inne tory.

  • 117. Data: 2016-10-31 21:19:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Przypomnę ze wątek jest o pewnym miłośniku zegarków.

    no przcież to NTG. To czemu piszesz?

  • 118. Data: 2016-10-31 21:43:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 21:20:06 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    .

    > no przcież to NTG. To czemu piszesz?
    Nie tak dawno to było jak napisałem że z netykieta mi nie po drodze to oczywiście
    Ciebie wywołałem do dyskusji wtedy;) Na obrońcę netykiety się kreowałeś.

    Odniesiesz się do tematu wątku którym Ciebie i duszka tu zwabiłem?

  • 119. Data: 2016-10-31 22:39:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 21:43:46 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    .
    > Odniesiesz się do tematu wątku którym Ciebie i duszka tu zwabiłem?

    A przy okazji tego wykształciucha skomentuj.
    https://www.youtube.com/watch?v=DzhYj1-W2Sk