  • 51. Data: 2016-10-27 10:09:26
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.10.2016 09:49, Budyń wrote:
    > a mógł nie podpisac? Mniej wiecej tak samo mógł jak teraz mozemy sie sprzeciwic
    CETA. Stawiasz sie w jednej linii z młodzieżą wszechpolską która ma jedno radykalne
    rozwiązanie: precz z eurokołchozem.

    Poza unią też jest życie. W unii mamy pikowanie w długi.
    Poza tym podpisanie tego traktatu to wprost utrata suwerenności. Ciagle
    teraz wyłazi, że nie można czegoś zmienić bo unia nie pozwala.
    Pis jakoś się opiera ale przecież mogła rządzić dalej po a im ten podpis
    Kaczyńskiego był na rękę, zresztą nie wiadomo czy wkrótce nie wrócą.
    Kaczyński był zdrajcą.

    > wystarczy ze uda im sie zablokowac niekontrolowany wypływ kasy za granice i
    vatowskie wałki.

    Ale oni chcą kasy nie dla ludzi ale dla budżetu. To zaciekli socjaliści.
    Możliwe, że mniej kradną niż inni ale bilans pewnie będzie i tak
    zbliżony - zaprzepaszczone szanse na rozwój, na bogacenie się
    społeczeństwa itp.
    Budżet ma być mały - kasa powinna lądować w kieszeniach ludzi.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 52. Data: 2016-10-27 10:11:57
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.10.2016 09:57, Budyń wrote:
    > wbrew zdaniu kolegów jak cie mam za inteligentnego w miare człowieka i nie wątpie
    ze wiesz o czym mówie

    Obaj tacy inteligentni a bronią rozwiązania, w którym to państwo
    decyduje jaką ideologię wkłada się ich dzieciom do głów.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 53. Data: 2016-10-27 10:16:18
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.10.2016 09:51, Budyń wrote:
    > no marzenia są ok - ale bądzmy realistami. Mówisz o poziomie realizacji i swoich
    marzen/wizji panstwa 100% a platforma była na 5% gdy pis jest, powiedzmy na 10%.
    Wciąż tragicznie mało - ale 2x lepiej niż platfusy.

    Piszesz tak jakby rysowała się jakaś wyraźna tendencja a przecież pis
    chce wręcz raczej nacjonalizować niż prywatyzować.
    Chcą więcej państwa w państwie.
    Tendencja ujemna

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 54. Data: 2016-10-27 10:17:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Dokładnie tak
    > Pytasz np. mastiego czy jego zdaniem gość od zegarka za 30tys normalnie na Ukrainie
    za 1800 będzie pracował a dostajesz odpowiedz że ochrona prezesa jest droższa. Pytasz
    o zegarek- dostajesz w odpowiedzi stodołę kogoś tam.

    widzisz tylko to co chcesz zobaczyć. Pytań o dowody na łapówki
    oczywiście nie zauważasz.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2016-10-27 10:20:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    virgin, czosnkiem, wędzoną czerwoną papryką i świeżo siekaną kolendrą" kosztuje 67 zł
    (cała kolacja polityków kosztowała 1435 zł).

    > nie 67 a ponad tysia - gdy sprowadzisz kolacyjke do jednego dania to PR
    rzeczywiscie bedzie lepszy, tylko czy chcemy pogadac o faktach czy PR?

    ale dlaczego mnie się pytasz czemu sprowadziłeś kolację do PR?

    > Cały ten bandycki układ napisał odpowiednie prawa i regulaminy zeby to on mógł
    skorzystac z fruktów bycia władzą i na kazdy zarzut będzie odpowiedz "to było zgodne
    z prawem". Z prawem moze i owszem - ze sprawiedliwoscią i uczciwością znacznie mniej.

    naprawdę?

    > A kamienice w warszawce w wiekszosci tez były oddane zgodnie z prawem. Tyle ze
    jakos dzialalo ono gdy występował o nie mecenas nowaczyk ,człowiek z układu, a nie
    dzialalo gdy pierwotny wlasciciel.

    2 kamienice na kilkaset. I od tego jest prawo by go wsadzić

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 56. Data: 2016-10-27 10:23:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 10:18:10 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > widzisz tylko to co chcesz zobaczyć. Pytań o dowody na łapówki
    > oczywiście nie zauważasz.
    Pisałem coś o łapówkach?

  • 57. Data: 2016-10-27 10:26:16
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 10:20:42 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    jakos dzialalo ono gdy występował o nie mecenas nowaczyk ,człowiek z układu, a nie
    dzialalo gdy pierwotny wlasciciel.

    > 2 kamienice na kilkaset. I od tego jest prawo by go wsadzić

    noooo, poszukaj dokładniej bo wyjdzie jak z cena kolacji :) hint -> kilkadziesiąt. A
    wsadzac mają ci prokuratorzy i sędziowie którzy te przekręty kryli?

    b.

  • 58. Data: 2016-10-27 10:27:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Pisałem coś o łapówkach?
    "Nowak to chyba ten gość od zegarka za 10tysi, swego czasu w otoczeniu
    ośmiornicożerców się obracał a teraz przyjął posadę za niecałe 2tys pln?
    O czymś pewnie nie wiemy"

    nie, zupełnie nic. Rozumiem, że sugerowałeś że burżuj jedzący
    osmiorniczki, jakby to był nie wiem jaki luksus, będzie pracował
    charytatywnie.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 59. Data: 2016-10-27 10:32:55
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >noooo, poszukaj dokładniej bo wyjdzie jak z cena kolacji :) hint ->
    >kilkadziesiąt. A wsadzac mają ci prokuratorzy i sędziowie którzy te
    >przekręty kryli?

    noooooo właśnie, wszak pisowsy ówcześni urzędnicy warszawy są teraz na
    najwyższych stołkach - jak oni to chcą wyjaśniać?

  • 60. Data: 2016-10-27 10:36:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir pisze:

    > A kto powiedział, że porzuca? Może został oddelegowany lub sam się
    > delegował na z góry upatrzone pozycje? Minister, niebylejakiego
    > resortu w CV, to później też jest przepustka do różnych biznesów.

    A kto zrozumiał, że chodzi o porzucenie pracy w rozumieniu kodeksowym?
    Teorię oddelegowania oczywiście znam -- od samego początku próbowano
    tak to przedstawiać. Ale ja nie mam na to żadnego dowodu, więc nic
    o tym nie mogę powiedzieć. Tak samo nie zamierzam snuć przedwczesnych
    prognoz, jak to Morawiecki staje się następcą Schrödera w "różnych
    biznesach".

    > To może też znaczyć, że pieniądze już ma i teraz chce coś naprawić
    > lub spierdolić, czas pokaże.

    Nawet nie muszą to być ogromne pieniądze. Żądza władzy jest ogromna,
    niektórzy dla jej osiągnięcia gotowi są oddać wszystko. Motywacje
    obu panów nie muszą różnić się zbytnio, a oba przypadki różni tylko
    cena, jaką płacą.

    I jeszcze jedno (dla nieobeznanych) -- w ukraińskim przypadku można
    być pewnym, że urzędnik na tym stanowisku nie musi wydawać na siebie
    ani hrywny z tego, co dostaje tytułem pensji.

    --
    Jarek