  • 71. Data: 2016-10-27 14:09:21
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:63f77397-7bba-48cf-a953-ccc79b8d16e6@go
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 27 października 2016 11:15:46 UTC+2 użytkownik Ghost
    napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Znając platformianych bandytów

    i to by było na tyle

    acha, pląk, żeby nie kusiło

  • 72. Data: 2016-10-27 14:14:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    oglegroups.com...

    > ja popieram pis ale zauwazam ich oczywiste błędy - w sprawie zbadania przetargu na
    carakale popieram utworzenie specjalnej komisji.
    > Mnie by tam interesowało kto opracowywał specyfikacje zamówienia,

    wojsko

    >a dokładniej kto ją w trakcie postępowania zmieniał tak by ją dopasowac
    >pod francuzów.

    nikt. zmieniał wymogi offsetowe macierewicz

    > i na jakiej podstawie kwasniewski twierdzi ze mielismy kupic carakale zeby
    francuzom wynagrodzic straty na mistralach. Znając platformianych bandytów to nie
    brzmi niewiarygodnie, daj takiemu po zegarku czy innych paciorkach a klepnie wszystko
    co sobie zazyczą interes kraju majac w d....

    i stąd tysiące misiewiczów

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2016-10-27 15:24:56
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 26.10.2016 07:31, Kris wrote:
    > Zęby nie było że NTG to o budowę dróg chodzi;)
    > http://demotywatory.pl/4702823/Slawomyr-Nowaczuk
    > Min. Infrastruktury Ukrainy podało oficjalnie, że pensja tego Pana na Ukrainie to
    ma być 1.5-1.8 tyś PLN.
    > Jak żyć Panie Premierze? Trzeba będzie łupić na drogach:-)

    A on nie powinien siedzieć w więzieniu ?

  • 74. Data: 2016-10-27 16:05:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 11:24:47 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    potrzeby zmiany przepisów jak pod misiewicza."

    > jasne. Lepper też tyllko pytał

    Uwielbiam ten sposób dyskusji;)
    Idąc Twoim tokiem myślenia powinienem pomyśleć że sugerujesz mi że zawisnę na linie.

  • 75. Data: 2016-10-27 16:08:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 14:09:25 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > i to by było na tyle
    > acha, pląk, żeby nie kusiło

    Tak się kończą dyskusje przygłupy.
    Brakuje im argumentów to się z przytupem wycofują.

  • 76. Data: 2016-10-27 16:18:02
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 14:09:25 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
> [...]

    afera reprywatyzacyjna ukazuje czubek góry lodowej przekrętów, sama naczelna HGW w
    tym brała udział a ty sie oburzasz ze nazywam ich bandytami. No nazywam, śa powody.

    b.

  • 77. Data: 2016-10-27 16:20:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    oglegroups.com...

    > afera reprywatyzacyjna ukazuje czubek góry lodowej przekrętów, sama naczelna HGW w
    tym brała udział a ty sie oburzasz ze nazywam ich bandytami. No nazywam, śa powody.

    tylko, że zakwestionowane kamienice zwrócił Lech Kaczyński nie HGW. ale
    to taki nieistotny szczegół

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 78. Data: 2016-10-27 16:21:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Tak się kończą dyskusje przygłupy.
    > Brakuje im argumentów to się z przytupem wycofują.

    faktycznie brak Ci argumentów

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 79. Data: 2016-10-27 16:24:43
    Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl>

    Kris wrote:

    > Tak się kończą dyskusje przygłupy.
    > Brakuje im argumentów to się z przytupem wycofują.

    A Ty cały czas pijesz, jesteś nawalony.
    Popatrz trochę na trzeźwo, a zaczną z Tobą dyskutować.

  • 80. Data: 2016-10-27 16:25:41
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 14:15:01 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    na carakale popieram utworzenie specjalnej komisji.

    > wojsko

    > nikt. zmieniał wymogi offsetowe macierewicz

    chodziły słuchy ze gdy okazalo sie ze nie moze lądowac na niepoziomym terenie to ten
    punkt zginął z listy wymagań.
    Ale kryteria były takie:
    - 50% punktacji przetargowej stanowi cena,
    - 20% punktacji, to są koszty eksploatacji,
    - 30% punktacji, to są techniczne aspekty oferty.

    a wygrał najdroższy w zakupie i eksploatacji. Mnie sie to nie dodaje.

    http://www.mpolska24.pl/post/8680/jak-kupujemy-najdr
    ozsze-smiglowce-swiata-liczby-i-fakty-cz-2
    Kończąc rozważania na temat warunków i kosztów przetargu warto postawić jeszcze dwa
    pytania.
    Pierwsze - czy obecnego przetargu nie należy jej łączyć z próbą pozyskania przez
    Polskę udziałów w Airbusie?
    Były już takie próby w roku 2012 aby przejąć 1-2% udziałów. Ale przejęcie akcji
    Airbusa było uzależnione min. wniesieniem do niego przemysłu zbrojeniowego, a tego
    jak wiadomo nie posiadamy w odpowiedniej wielkości. Stąd, powstaje teoria (raczej
    nieuzasadniona), iż przepłacony przetarg na śmigłowce może być ,,wejściówką" do
    zakupu akcji Airbusa.
    I pytanie drugie - czy w kosztach obecnego przetargu nie jest zawarta ukryta
    rekompensata dla Francji za zerwanie kontraktu na Mistrale dla Rosji?
    Jest to bardzo prawdopodobne, gdyż jego wielkość całkowicie by rekompensowała straty
    Francji poniesione w Rosji. Tylko dlaczego akurat to my mamy je w całości
    rekompensować?

    ja też sobie życzę komisji śledczej w tej sprawie

    b.