eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Budynek jednorodzinny i gospodarczy do 35m? na jedno pozwolenie - czy potrzebny pełny projekt dla budynku gospodarczego?

  • 1. Data: 2015-07-21 13:27:52
    Temat: Budynek jednorodzinny i gospodarczy do 35m? na jedno pozwolenie - czy potrzebny pełny projekt dla budynku gospodarczego?
    Od: Bartosz Radwan <b...@s...info>

    Cześć,

    Chcę wybudowąć budynek jednorodzinny i towarzyszący mu budynek
    gospodarczy na jednym pozwoleniu na budowę. Pracę chce zacząć od
    gospodarczego, jeszcze w tym roku, dlatego zależy mi b. na czasie.

    Budynek gospodarczy ma powierzchnie zabudowy do 35m?.

    Tu pojawia się pytanie: czy wnioskując o pozwolenie na budowę muszę
    (niezależnie od powierzchni zabudowy) dołączyć pełny projekt budowlany
    (z wszystkimi branżami) budynku gospodarczego?

    Może wystarczy szkic budynku gospodarczego (tak, jak w przypadku
    zgłoszenia) zawarty w ramach projektu?

    Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
    Bartek

  • 2. Data: 2015-07-21 14:12:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-07-21 13:27, Bartosz Radwan wrote:
> [...]
    > (z wszystkimi branżami) budynku gospodarczego?
    >
    > Może wystarczy szkic budynku gospodarczego (tak, jak w przypadku

    Takie pytania tu na grupie są bezsensu.
    Powinieneś zadzwonić z tym pytaniem do wydziału architektury.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2015-07-21 14:35:18
    Od: Bartosz Radwan <b...@s...info>

    On 21.07.2015 14:12, quent wrote:
    > Takie pytania tu na grupie są bezsensu.
    > Powinieneś zadzwonić z tym pytaniem do wydziału architektury.

    To pytanie na grupie to akt desperacji - nie mogłem się dodzwonić od
    pewnego czasu do osoby kompetentnej.

    Chwilę temu się udało - tak, "mój" wydział architektury wymaga pełnego
    projektu w takim wypadku.

    Bartek

  • 4. Data: 2015-07-22 09:46:01
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 21 lipca 2015 14:35:19 UTC+2 użytkownik Bartosz Radwan napisał:
    > Chwilę temu się udało - tak, "mój" wydział architektury wymaga pełnego
    > projektu w takim wypadku.

    wez pod uwage ze robiac pelny projekt nie musisz sie trzymac owych 35m2 koniecznych
    do zgloszenia. Mozesz wybudowac budynek gospodarczy np. nieco wiekszy, mozesz to
    nazwac garazem itd.

    b.