  • 11. Data: 2017-05-15 21:52:36
    Temat: Re: CWU na rozdzielaczu
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-05-14 o 12:32, ernst pisze:
    > Czy rozdzielacz do CWU jest taki sam jak do CO ?

    Po co jest rozdzielacz do CO to sobie wyobrażam ale po co miałby być do
    do CWU?

  • 12. Data: 2017-05-15 21:53:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 21:44:29 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Po prostu szajs. Kto tak zaprojektował zaczepy w mankiecie żeby były
    > chude jak zapałki ?????

    Ksiegowy. Lub chinczyk. Trzeba bylo kupic dwa razy drozszy - bylby
    dwa razy solidniejszy :)

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2017-05-15 22:09:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 21:52:35 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

    > Po co jest rozdzielacz do CO to sobie wyobrażam ale po co miałby być do
    > do CWU?

    Bo nie kazdy ma instalacje wodna zrobiona na trojnikach. Ja np. mam
    na rozdzielaczach - w kuchni za koszem mam zamykana szafeczke gdzie
    mam rozdzielacze - osobno do zimnej, cieplej i cyrkulacji. Dzieki
    temu pod posadzka nie mam zadnych laczen - od rozdzielacza do danego
    punktu leci PEX w calosci. Moge sobie tez zakrecic w razie potrzeby
    tylko jeden punkt i sterowac osobno cyrkulacja kazdego punktu (tj.
    wlaczyc tylko te, gdzie rzeczywiscie jest potrzebna).

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2017-05-15 22:17:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-15 o 21:44, KIKI pisze:
> [...]
    > miernika. Zaczepy zrobili tak cienkie, że aż kpina.
    > Zadzwoniłem do Allegrowicza i już śpiewka o wysłaniu do serwisu, że oni
    > sami nie serwisują.
    >
    > A ja mu na to, że odsyłam na niezgodność - rękojmię, bo to co on
    > sprzedaje nie ma prawa przeżyć 2 lat. Pismo mam standardowe o rezygnacji
    > z gwarancji.
    >
    > Po prostu szajs. Kto tak zaprojektował zaczepy w mankiecie żeby były
    > chude jak zapałki ????? To powinny być solidne plastiki, mające kilka
    > milimetrów szerokości, a tam takie zapałkowe haczyki.

    Na nadgarstkowe to szkoda kasy, bo na 100 różnych modeli ani jeden nie
    mierzy prawidłowo.

    Nawet te z rękawem naramiennym to spora loteria. Trzeba szukać takiego z
    porządnym manometrem wskazówkowym, a najlepsze to jednak były z U-rurką
    i wielu lekarzy jeszcze tylko takich używa. Niestety ze względu na
    wypełnienie rtęcią, obecnie niemożliwe już do zdobycia.

  • 15. Data: 2017-05-15 22:54:59
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 15.05.2017 22:17, Uzytkownik wrote:

    > Na nadgarstkowe to szkoda kasy, bo na 100 różnych modeli ani jeden nie
    > mierzy prawidłowo.

    Mierzył dobrze. mamy w domu 4 mierniki w tym jeden ze wskazówką i
    złuchawkami.
    Co czasu aż się nie urwał mankiet od zwykłego używania.