  • 1. Data: 2009-11-30 13:04:24
    Temat: Cena za m2 karton-gips...
    Od: "jarek" <s...@o...pl>

    Witam grupe.

    Ma ktos pojecie na jaka cene dla montazysty sufitow karton-gips sie
    zgodzic?? Od wejscia do tzw. "szkielka". Bede wdzieczny za sugestie.

    Jarek

  • 2. Data: 2009-11-30 13:30:40
    Temat: Re: Cena za m2 karton-gips...
    Od: wstrzalka <w...@g...com>

    On 30 Lis, 14:04, "jarek" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ma ktos pojecie na jaka cene dla montazysty sufitow karton-gips sie
    > zgodzic??  Od wejscia do tzw. "szkielka". Bede wdzieczny za sugestie.

    Ja sie wlasnie zgodzilem na 40PLN/m2 (inne oferty mialem na podobnym
    poziomie)

  • 3. Data: 2009-11-30 13:38:47
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "jarek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ma ktos pojecie na jaka cene dla montazysty sufitow karton-gips sie
    > zgodzic?? Od wejscia do tzw. "szkielka". Bede wdzieczny za sugestie.

    od 15 do 30 na Śląsku

    p.

  • 4. Data: 2009-11-30 14:15:44
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Uzytkownik "wstrzalka" <w...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > --
    > Jarek

    Ja sie wlasnie zgodzilem na 40PLN/m2 (inne oferty mialem na podobnym

    -----------

    to 40 to do jakiego stanu?? z przygotowaniem pod malowanie??

  • 5. Data: 2009-11-30 15:25:43
    Od: wstrzalka <w...@g...com>

    On 30 Lis, 15:15, "P.H." <k...@g...w.sieci> wrote:
> [...]
    > poziomie)
    >
    > -----------
    >
    > to 40 to do jakiego stanu?? z przygotowaniem pod malowanie??

    tak - na gotowo pod malowanie, ceny krakowskie

  • 6. Data: 2009-11-30 16:34:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 14:38:47 +0100, Przemek napisał(a):

    > od 15 do 30 na Śląsku

    te 15 zl to niby za co jest?

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-11-30 22:33:24
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > te 15 zl to niby za co jest?

    za wniesienie 1 m2 plyty :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 8. Data: 2009-12-01 07:16:13
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    > te 15 zl to niby za co jest?
    >
    > --
    > best regards,
    > scream

    za konstrukcje i przykrecenie płyt

    p.

  • 9. Data: 2009-12-01 08:43:13
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Uzytkownik "wstrzalka" <w...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    s19g2000vbm.googlegroups.com...

    > tak - na gotowo pod malowanie, ceny krakowskie

    w przypadku poddasza wchodzi to tez rozlozenie welny?