  • 1. Data: 2009-11-30 13:42:21
    Temat: Problem z jasniejaca fuga Cerecit CE40 Aquastatic
    Od: "Adam" <s...@w...pl>

    Witam!
    Mam problem z fuga Ceresit CE 40 Aquastatic. Kolor Cocoa - miejscami jest
    dobry a miejscami fuga robi sie strasznie jasna, prawie zolta. Fuga
    kladziona po ponad miesiacu od ukladania plytek na scianach, a na podlodze
    po okolo 2 tygodniach. Sytuacja powtarza sie i na scianach i na podlodze. Na
    scianie gdzie plytki polozone sa na plycie kartonowo gipsowej (klej
    wysokoelastyczny) praktycznie wszystkie fugi wyszly jasne. Brud i pyl z
    plytek i szczelin usuniety. Woda przy fugowaniu regularnie wymieniana na
    czysta. Juz nie wiem co robic. W jednym miejscu wydrapalem to przebarwienie
    i polozylem fuge na nowo - dalej to samo chociaz juz troche mniej jasna
    wyszla. Fuga robi sie jasna juz po 15 minutach. Co jest nie tak? Juz nic nie
    przychodzi mi do glowy. Pomozcie!
    Adam