  • 1. Data: 2009-11-29 18:00:56
    Temat: ocieplenie - różny kolor kleju do siatki - jakie konsekwencje
    Od: celuloz <c...@p...onet.pl>

    mam pytanko - klejąc siatke na styropian zabrakło kleju do siatki i na
    części został użyty klej uniwersalny pomieszany z klejem do styropianu
    - w efekcie po wyschnięciu okazało się że część jest zasadniczo jasna
    a część znacznie ciemniejsza - czy to ma znaczenie przy wykonywaniu
    elewacji?

  • 2. Data: 2009-11-29 18:10:28
    Od: M <M...@w...pl>

    celuloz pisze:
> [...]
    > - w efekcie po wyschnięciu okazało się że część jest zasadniczo jasna
    > a część znacznie ciemniejsza - czy to ma znaczenie przy wykonywaniu

    Nie powinno - i tak przemalowujesz to gruntem

    M.

  • 3. Data: 2009-11-29 20:58:54
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 29 Lis, 19:00, celuloz <c...@p...onet.pl> wrote:
    > mam pytanko - klejąc siatke na styropian zabrakło kleju do siatki i na

    Robiąc warstwę zbrojoną klejem do _p_r_z_y_k_l_e_j_a_n_i_a_ styropiany
    - kolor jest ostatnią rzeczą jaką bym się martwił.

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 4. Data: 2009-11-30 07:58:45
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "celuloz" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    jasne, że ma
    klej do styropianu jest gorszy od uniwersalnego, przez to tańszy, mniej
    zywicy i dodatków chemicznych

    p.

  • 5. Data: 2009-12-01 11:54:56
    Od: QbaB <q...@g...com>

> [...]
    > - w efekcie po wyschnięciu okazało się że część jest zasadniczo jasna
    > a część znacznie ciemniejsza - czy to ma znaczenie przy wykonywaniu

    Upewnij się tylko że po zagruntowaniu a przed tynkiem, kolor bedzie
    jednakowy inaczej wyjdzie tez różnica na tynku. Sprawdzone niestety w
    praktyce :(

    Pzdr
    QbaB