  • 1. Data: 2009-11-29 22:05:43
    Temat: styropian elewacyjny na stropie
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    hej .
    zostało mi kilka balotów styropianu 15tki z elewacji.pomyslałem
    sobie że wyłożę go na stropie/poddaszu pomiedzy ścianami
    zewnętrznymi a ściankami z regipsów.ta przestrzeń będzie miała około
    metra po obwodzie poddasza więc wydaje mi się że troche dociepliłoby
    to strop jednak majster ekipy od elewacji twierdzi ze to zły
    pomysl. ja uważam że lepiej go wyłożyć niż ma leżeć w garażu,jak
    uważacie??? szacuneczek .T