  • Data: 2021-04-16 22:02:20
    Temat: "Centrale deszczowe"
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    To jeszcze raz ja. (zakup domu który ma problem z wodami gruntowymi)
    Rozmawiałem z geologiem dzisiaj i zwrócił mi uwagę że w tym momencie jest problem z
    wodą w Polsce i że są różne programy.

    I wychodzi na to że są dopłaty do zbierania deszczówki.
    https://www.instalacjebudowlane.pl/11507-25-77-progr
    am-moja-woda--doplaty-do-zbierania-deszczowki.html

    Są nawet urządzenia do zarządzania wodą deszczową.
    https://aquatechnika.com.pl/pl/Poradnik/wykorzystani
    e-wody-deszczowej/centrale-deszczowe-zarzadzanie-wod
    a-deszczowa

    I ja mam pytanie na koniec czy taką wodę gruntową dałoby się jakoś użyć w domu w
    łazience?
    Mycie/pranie?
    Przerabiał ktoś temat?