  • Data: 2021-04-17 20:13:56
    Temat: Re: "Centrale deszczowe"
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-04-17 18:05, ąćęłńóśźż wrote:
    >>> gruntową

    Trochę przeoczyłem, ale zasada taka sama jak przy deszczówce tylko w
    zależności od położenia pewnie gorzej bo dodatkowo 'na wierzchu' mogą
    się pestycydy czy inny obornik trafić. Już prędzej poszedłbym po prostu
    w normalną studnię, zakładam że im głębiej tym stabilniejsze parametry
    taka woda trzyma. Nawet mam nieużywaną na ogródku, ale do niczego poza
    praniem (a finalne płukanie to i tak dopiero po jakimś badaniu) i
    spłukiwaniem kibelka w domu bym jej raczej nie użył bo mam dom między
    sporymi polami a nie wiem kiedy nawożą i pryskają.