  • 1. Data: 2011-02-17 14:16:15
    Temat: Chłodziarka jednoagregatowa
    Od: "Ula" <u...@o...pl>

    Brałam pod uwagę chłodziarkę dwuagregatową, tymczasem powiedziano mi w
    sklepie, że od tego
    rozwiązania się odchodzi na rzecz jednoagregatowych
    bo są tańsze a nie zużywają więcej prądu.
    Wyłaczając sytuację awarii jednego agregatu w dwuagregatowej to jakie zalety
    ma ta dwuagregatowa
    i czy faktycznie jej kupno jest nieopłacalne?
    Ula.

  • 2. Data: 2011-02-17 14:19:31
    Temat: Re: Chłodziarka jednoagregatowa
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Ula" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Brałam pod uwagę chłodziarkę dwuagregatową, tymczasem powiedziano mi w
    > sklepie, że od tego
    > rozwiązania się odchodzi na rzecz jednoagregatowych
    > bo są tańsze a nie zużywają więcej prądu.

    Tak.

    > Wyłaczając sytuację awarii jednego agregatu w dwuagregatowej to jakie
    > zalety ma ta dwuagregatowa

    Żadne

    > i czy faktycznie jej kupno jest nieopłacalne?
    > Ula.

    Faktycznie

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2011-02-17 14:54:54
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Ula", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Wyłaczając sytuację awarii jednego agregatu w dwuagregatowej to jakie zalety
    > ma ta dwuagregatowa

    Oj tam wyłączając.
    Jak wyłączysz awarię, to nie bardzo widzę inne zalety, myśmy mieli
    dwuagregatówkę, jak padł jeden z agregatów to przynajmniej zamrażarka
    działała. I na tym zalety się skończyły, bo naprawa kosztowałaby tyle, że
    jak to zwykle bywa trzeba było kupić nową. Jednoagregatową i z o połowę czy
    nawet lepiej mniejszym zużyciem prądu.

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 4. Data: 2011-02-18 06:43:46
    Temat: Re: Ch?odziarka jednoagregatowa
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-02-17 15:16, Ula pisze:
    > Bra?am pod uwag? ch?odziark? dwuagregatow?, tymczasem powiedziano mi w
    > sklepie, ?e od tego
    > rozwi?zania si? odchodzi na rzecz jednoagregatowych
    > bo s? ta?sze a nie zu?ywaj? wi?cej pr?du.
    > Wy?aczaj?c sytuacj? awarii jednego agregatu w dwuagregatowej to jakie zalety
    > ma ta dwuagregatowa
    > i czy faktycznie jej kupno jest nieop?acalne?
    > Ula.

    1. Prosiłbym ustawić kodowanie.
    2. Jak są 2 agregaty, to można jeden wyłączyć - np dla lodówki, gdy
    pusta jak jedziemy na wakacje. Ewentualnie, mamy pustą zamrażarkę, to ją
    wyłączamy, aby prądu nie brała.
    3. Jak widać z powyższego jest to mało opłacalne.

  • 5. Data: 2011-02-18 07:12:26
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "BQB" <a...@a...com.invalid> wrote in message

> [...]
    > wyłączamy, aby prądu nie brała.
    > 3. Jak widać z powyższego jest to mało opłacalne.

    Nieprawda, zwłaszcza przy dużych pojemnościach, gdy cena agregatu może być
    dużo mniejsza od wartości zawartości.

  • 6. Data: 2011-02-18 08:34:05
    Temat: Re: Chłodziarka jednoagregatowa (was: Ch?odziarka jednoagregatowa)
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "BQB", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > 2. Jak są 2 agregaty, to można jeden wyłączyć - np dla lodówki, gdy
    > pusta jak jedziemy na wakacje.

    Szczerze mówiąc nie wiem po jak długich wakacjach zwróciłby się koszt
    drugiego agregatu w przeliczeniu na oszczędność prądu w takim przypadku -
    trzeba wziąć pod uwagę, że główną przyczyną wzrostu temperatury w lodówce
    jest jej otwieranie, lodówka w czasie urlopu gdy nikt w niej nie grzebie
    wcale tak często agregatu uruchamiać nie będzie chyba...

    > Ewentualnie, mamy pustą zamrażarkę, to ją
    > wyłączamy, aby prądu nie brała.

    To jest w ogóle możliwe? 0_o
    Nie pamiętam sytuacji by w zamrażarce była pustka, mrok i cisza, a jakimiś
    szczególnymi chomikami nie jesteśmy...

  • 7. Data: 2011-02-18 13:32:29
    Od: "Ula" <u...@o...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...com.invalid> napisał w wiadomości

    > 1. Prosiłbym ustawić kodowanie.

    Czy obecnie kodowanie MIME jest prawidłowe?
    ąśćńł
    Ula.

  • 8. Data: 2011-02-18 13:47:03
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Ula", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Czy obecnie kodowanie MIME jest prawidłowe?
    > ąśćńł

    Masz ustawione kodowanie UTF-8, mój czytnik to akurat prawidłowo wyświetla,
    ale sporo innych tego nie łyka.

  • 9. Data: 2011-02-19 14:01:58
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-02-18 14:47, Damork pisze:
    > Na mównicę wtargnął "Ula", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Masz ustawione kodowanie UTF-8, mój czytnik to akurat prawidłowo wyświetla,
    > ale sporo innych tego nie łyka.

    Mój też widzi poprawnie.

  • 10. Data: 2011-02-20 16:37:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Damork wrote:
    > Na mównicę wtargnął "Ula", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    > ryknął:

    > Masz ustawione kodowanie UTF-8, mój czytnik to akurat prawidłowo
    > wyświetla, ale sporo innych tego nie łyka.

    No daj spokój w XXI wieku jak ktoś ma czytnik nie czytający UTF-8 to pewnie
    ma też drukarkę wierszową i czytnik kart perforowanych a pliki trzyma na
    taśmach. :)