  • 1. Data: 2020-08-07 10:57:38
    Temat: Ciąg dalszy historii "polskiego" falownika PV
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3682645.html

    Do poczytania przy kawie ;)

    L.

  • 2. Data: 2020-08-07 17:15:40
    Temat: Re: Ciąg dalszy historii "polskiego" falownika PV
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.08.2020 10:57, Lisciasty wrote:
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3682645.html
    >
    > Do poczytania przy kawie ;)
    >
    > L.

    Ciekawe, jestem na 2 stronie dopiero ale czemu tego nikt nie rozkręci i
    nie zrobi zdjęć? Tylko się opluwają pod nickami.

  • 3. Data: 2020-08-07 17:59:34
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, August 7, 2020 at 5:15:41 PM UTC+2, KIKI wrote:

    > Ciekawe, jestem na 2 stronie dopiero ale czemu tego nikt nie rozkręci i
    > nie zrobi zdjęć? Tylko się opluwają pod nickami.

    Bo stracą gwarancje, która niby i tak nie działa ;)

  • 4. Data: 2020-08-07 19:13:37
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.08.2020 17:59, WS wrote:

    > Bo stracą gwarancje, która niby i tak nie działa ;)

    Są zdjęcia jednak, jestem na 7 stronie hehe i do UKE zgłosili. W sumie
    to słyszałem od kogoś, co ma tego Elnixa, że jak słońce świeci to mu
    czujniki w piecu przestają wskazywać. Coś jednak na rzeczy jest, bo w
    środku nie ma filtrów EMI.

  • 5. Data: 2020-08-07 19:22:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-08-07 o 17:59, WS pisze:

    > Bo stracą gwarancje, która niby i tak nie działa ;)

    Dalej są zdjęcia.
    Jestem w szoku...
    Nie tyle z wykonania co z nominalnej temperatury pracy ciągłej,
    działania (a właściwie "działania") oraz "jakości" rozmowy z
    przedstawicielem/gwarantem.

    Kolejny u mnie kamyczek do nie popierania "Dobre, bo polskie".

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2020-08-07 19:31:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2020-08-07 o 19:22, Irokez pisze:
    > Kolejny u mnie kamyczek do nie popierania "Dobre, bo polskie".

    Poszukaj sobie tematu "Falowniki PV Inwerter elektronix.pl" na grupie.

    L.

  • 7. Data: 2020-08-07 19:45:33
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.08.2020 19:31, Lisciasty wrote:

    > Poszukaj sobie tematu "Falowniki PV Inwerter elektronix.pl" na grupie.
    >
    > L.

    W sumie to miałeś rację i muszę cię przeprosić :-)

    Ale ciekawe, że producent taki zajadły i taki głupi. To jest urządzenie
    energetyczne i jak stwierdzą sianie w sieć to każą mu odkupić wszystko
    co sprzedał. No a wygląda, że sieje w przewody niemiłosiernie.

  • 8. Data: 2020-08-07 20:04:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2020-08-07 o 19:45, KIKI pisze:
> [...]
    > energetyczne i jak stwierdzą sianie w sieć to każą mu odkupić wszystko
    > co sprzedał. No a wygląda, że sieje w przewody niemiłosiernie.

    Sianie to pikuś. U mnie najpierw leciał dymek z okolic karty sieciowej
    a potem wywalał różnicówkę, a po "naprawie" wywalił nadprądówkę i już
    nie wstał. Trzeba się chyba generalnie starać żeby takie gówno
    wyprodukować, które się psuje u 90% użytkowników. Ma gość talent.

    L.

  • 9. Data: 2020-08-07 20:37:10
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.08.2020 20:04, Lisciasty wrote:

> [...]
    > nie wstał. Trzeba się chyba generalnie starać żeby takie gówno
    > wyprodukować, które się psuje u 90% użytkowników. Ma gość talent.

    Po przeczytaniu tego na elektrodzie to faktycznie trzeba mieć talent.
    Zrobić wszystko nie tak.