  • 1. Data: 2017-09-17 23:42:55
    Temat: Co macie na balkonie i czy wywineliście już na tym przysłowiowego orła?
    Od: c...@g...com

    Hej, mam do wykończenia balkon/taras nad garażem (70m2) i nie planuje przez następne
    20 lat remontu tego balkonu, chciałbym coś pewnego, płytek nie chce, bo ponoć
    wcześniej czy później dostanie się woda.
    Myślałem nad posadzką żywiczną, czy ktoś ma taką posadzkę i czy przyczepność do
    takiej podłogi podczas deszczu jest OK?
    Może macie jakieś inne propozycje czym wykończyć balkon ?