  • 1. Data: 2010-01-27 20:47:14
    Temat: Co przeprojektowac aby zaoszczedzic?
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Witam,
    Jest sobie projekt:
    http://www.tooba.pl/projekt-domu-Dom-pod-modrzewiem-
    5/a,s_pd,idp,10766.html
    Co zmienic w projekcie aby zaoszczedzic pieniazkow bez zbytniego
    umniejszania funkcjonalnosci? Na co musze uwazac przy budowie tego domku?
    Dzieki

  • 2. Data: 2010-01-27 21:55:22
    Temat: Re: Co przeprojektowac aby zaoszczedzic?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gonzo wrote:
> [...]
    > Co zmienic w projekcie aby zaoszczedzic pieniazkow bez zbytniego
    > umniejszania funkcjonalnosci? Na co musze uwazac przy budowie tego

    wybrac mniejszy, bez garazu.

    skoro masz malo srodków to chyba cie nie stac na fundowanie salonu dla
    blaszaka. :)

  • 3. Data: 2010-01-28 09:35:14
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 27 Sty, 21:47, Gonzo <g...@n...nn> wrote:
> [...]
    > Co zmienic w projekcie aby zaoszczedzic pieniazkow bez zbytniego
    > umniejszania funkcjonalnosci? Na co musze uwazac przy budowie tego domku?

    Chcąc zaoszczedzić wybrałbym prostszy projekt.
    Za dużo tu komplikacji z dachem i z różnymi poziomami.
    Sporo pomieszczeń (dwie podwójne sypialnie, 3 pokoje sypialno-robocze
    na górze), na pewno tyle potrzebujesz?
    Jeżeli tak to buduj ale tanio nie będzie.
    Pzdr
    QbaB

  • 4. Data: 2010-01-28 10:10:50
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

> [...]
    > Co zmienic w projekcie aby zaoszczedzic pieniazkow bez zbytniego
    > umniejszania funkcjonalnosci? Na co musze uwazac przy budowie tego domku?

    zmienic projekt
    Pomyslec
    uwzglednic aspekty
    - koszty ogrzewania
    - cena za m2 - czy bedzie to pokoj czy garaz cena za m2 jest taka sama
    - sprzatanie
    - mycie okien
    - plan zycia rodziny - u mnie glownie zycie odbywa sie na parterze -
    pietro wogole nie wykorzystywane

  • 5. Data: 2010-01-29 10:21:49
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Odniose sie do wszystkich naraz:
    - garaz potrzebny, koszty wykonczenia m2 zakladam mniejszy niz salonu
    - pokoje potrzebne
    - poziomy tylko 2 (likwiduje dziure w podlodze w schowku pod schodami)
    - dach dwuspadowy, imho prosciej sie nie da

    Zastanawiam sie nad zmniejszeniem liczby kominow.
    Gonzo

  • 6. Data: 2010-01-30 13:49:23
    Od: cienias <c...@g...com>

    Witam,

    Na poddaszu nie podoba mi się rozkład. Centralnie zrobiłby łazienkę
    (pokoj nr 6) jednocześnie przesuwając ją kosztem pokoju nr 7 i
    zrezygnował z wyjścia na mały balkon. Resztę podzialiłbym na 4 pokoje
    jeśli tyle potrzebujesz jednocześnie z jednego wydzielając sobie
    garderobę.

    Marcin