  • 1. Data: 2010-01-27 18:37:50
    Temat: Stłuczone szkiełko do oprawy halogenowej
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    Witam,
    otóż miałem przyjemność zniszczyć szybkę od oprawy halogenowej.
    Szybka była mlecznego koloru średnicy 52mm i grubości ok. 2mm.
    Obszedłem markety budowlane Leroy Merlin, Obi, Praktiker i niestety nie
    udało mi się znaleźć w żadnej z dostępnych opraw takich szybek.
    W związku z tym mam pytanie czy znacie szklarza w Warszawie lub takiego
    co mógłby wyciąć i przesłać pocztą taką szybkę?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2010-01-27 22:04:27
    Temat: Re: Stłuczone szkiełko do oprawy halogenowej
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szybka była mlecznego koloru średnicy 52mm i grubości ok. 2mm.
    > W związku z tym mam pytanie czy znacie szklarza w Warszawie lub takiego co
    > mógłby wyciąć i przesłać pocztą taką szybkę?

    Zapytaj u jakiegoś większego szklarza w okolicy.
    Myślę, że nie powinno być większego problemu.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-01-28 21:23:42
    Od: "adam" <a...@g...pl>