  • 111. Data: 2009-05-15 15:50:20
    Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
    Od: i...@g...pl

    On 15 Maj, 17:39, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:11sgw7xbchyq0.v5o25ujttdyp$.dlg@40tud
    e.net...

    .
> [...]
    ..

    > I ze Wy cala rodzinka macie takie same dziwne oczy.

    Jak to w dobrej rodzinie. Te same geny.
    Twoje dziecko ma inne, niż Ty? - noooo, to się tym zainteresuj
    bardziej, dobrze radzę - może pochodzą od sąsiada?

  • 112. Data: 2009-05-15 15:54:57
    Od: i...@g...pl

    On 15 Maj, 17:25, e-Shrek <e...@w...wp.pl> wrote:

    > Ale masz takie doswiadczenia czy powtarzasz propagande?
    > Wlasnie padla mi energooszczedna w przedpokoju. Raptem po dwoch latach.
    > Uwazasz to za jakis niesamowity wynik? :-)

    Mnie padały po kilku miesiącach/tygodniach: wystarczyła awaria prądu i
    po niej chwilowy impuls wyższego napięcia w momencie jego włączenia (u
    nas na wsi to się zdarzało już parę razy - nie wiedzieć, czemu, może z
    powodu gorszej jakości elementów transformatora czy co) - jak
    przypuszczam to są przyczyny, bo właśnie w tych momentach padały te
    energooszczędne, drogie żarówki - o ile oczywiście w chwili powrotu
    napięcia w sieci przełącznik był właczony.

  • 113. Data: 2009-05-15 16:17:35
    Od: vojciech <v...@N...gazeta.pl>

    Ghost pisze:

    > Natomiast nie jestem
    > przeciwnikiem atomowek, zauwazylem jednak, ze masa ludzi krzyczy
    > atomowki, atomowki! Ale jak mialaby stanac obok ich domu to juz dupa
    > mieknie. Chocby dlatego, ze wartosc ich nieruchomosci spadnie na morde ;-)

    Ależ jak węglowa stanie obok ich domu to jego wartość spadnie tak samo,
    albo i mocniej :-)

  • 114. Data: 2009-05-15 16:21:00
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Powinno sie obłożyć sprzedaż klimatyzatorów podatkiem ekologicznym.

    Swiete slowa.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 115. Data: 2009-05-15 16:31:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 18:17:35 +0200, vojciech napisał(a):

    > Ależ jak węglowa stanie obok ich domu to jego wartość spadnie tak samo,
    > albo i mocniej :-)

    Nawet jak skład węgla stanie obok ich domu...

  • 116. Data: 2009-05-15 16:36:45
    Od: i...@g...pl

    On 15 Maj, 17:29, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:9o9fwplc3mgd.1pi1chlmg7sc3.dlg@40tude
    .net...

    .

    > normalnych

    > potrzebuje

    > Po wódce można się pomylić, albo udawać, że się pomyliło.

    Po wódce się idzie grzecznie spać - to i nie maca/m ;-)

  • 117. Data: 2009-05-15 17:08:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "e-Shrek" <e...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ale masz takie doswiadczenia czy powtarzasz propagande?

    Ale umiesz czytac czy tylko pisac?

  • 118. Data: 2009-05-15 17:09:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

> [...]
    >nas na wsi to się zdarzało już parę razy - nie wiedzieć, czemu, może z
    >powodu gorszej jakości elementów transformatora czy co)

    Na 100% pamiec wody.

  • 119. Data: 2009-05-15 17:10:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]

    >Twoje dziecko ma inne, niż Ty? - noooo, to się tym zainteresuj
    >bardziej, dobrze radzę - może pochodzą od sąsiada?

    Niemozliwe zeby od sasiada, ale jesli Twoje dzieci maja te same geny co Ty
    to prokurator powinien sie zainteresowac.

  • 120. Data: 2009-05-15 17:12:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "vojciech" <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ależ jak węglowa stanie obok ich domu to jego wartość spadnie tak samo,
    > albo i mocniej :-)

    Nie wiem czy mocniej, ale co to ma do rzeczy?