  • 121. Data: 2009-05-15 17:13:16
    Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:uz5mxbsz0ql7$.5k9y0tqhew64.dlg@40tude.net...

    > Nawet jak skład węgla stanie obok ich domu...

    Nawet jak ikselka stanie obok ich domu.

  • 122. Data: 2009-05-15 18:20:25
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 1994 lub 5 roku kupiłem pierwsze żarówki Philipsa
    > do dziś działają...
    >
    > a są eksploatowane po 3-4h dziennie...

    Podobnie mam z Osram Dulux EL LongLife 20W. Nic ich nie rusza.

    Co innego marketówki za kilka złotych, te faktycznie działają krócej od
    zarówki.

    --
    Irokez

  • 123. Data: 2009-05-15 18:59:12
    Od: r...@m...com

    > Od września mają zniknąć z handlu żarówki tradycyjne i halogenowe.

    <lol>

    samochodowe też?

  • 124. Data: 2009-05-15 19:12:16
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Na 100% pamiec wody.

    Ghost :)
    nie badz taki podziel sie wiedza o co chodzilo, bo zapowiada sie jak zwykle
    ciekawy i smieszny watek :)
    musze pogrzebac w archiwum :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 125. Data: 2009-05-15 19:17:52
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > imho to był raczej problem dla lekarza a nie powód do wymiany halogenów.

    obydwoje macie racje.
    ty o lekarzu a xl'ka o genetyce :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 126. Data: 2009-05-15 19:29:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 19:09:11 +0200, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > Na 100% pamiec wody.

    W twoim mózgu.

  • 127. Data: 2009-05-15 19:30:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 19:10:59 +0200, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    e.net...

    > Niemozliwe zeby od sasiada, ale jesli Twoje dzieci maja te same geny co Ty
    > to prokurator powinien sie zainteresowac.

    Wystarczy, ze Ty się interesujesz.

  • 128. Data: 2009-05-15 19:31:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 19:12:37 +0200, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "vojciech" <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy mocniej, ale co to ma do rzeczy?

    Typowe.

  • 129. Data: 2009-05-15 19:32:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 19:13:16 +0200, Ghost napisał(a):

    > Nawet jak ikselka stanie obok ich domu.

    ...to wartość wzrośnie, ale nie kupię wtedy.
    :->

  • 130. Data: 2009-05-15 19:35:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    f.googlegroups.com...

    > Wystarczy, ze Ty się interesujesz.

    Ja? To Ty nam tu odstawiasz rodzinna ekshibicjonistyke przy kazdym
    praktycznie temacie. BTW Niezly material dla psychoanalityka.