  • 1. Data: 2023-09-11 22:50:11
    Temat: Co to za kolejna afera z pradem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ma być tańszy, ktos coś podpisał i słowo ciałem się stało.

  • 2. Data: 2023-09-12 14:46:24
    Temat: Re: Co to za kolejna afera z pradem
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Sep 2023 13:50:11 -0700 (PDT), w
    <c83d0a15-4d70-4866-b005-537d78cf1d11n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Ma być tańszy, ktos coś podpisał i słowo ciałem się stało.

    Spokojnie, regulacja obowiązuje tylko do końca roku tak jak i "darmowe
    autostrady".

    "Jeszcze przez kilka miesięcy ci, którzy płacą rachunki za prąd mogą być
    spokojni. Do końca roku ceny pozostaną zamrożone. Jeśli jednak od stycznia
    regulacje będą zniesione, może to oznaczać, że za prąd zapłacimy nawet o 80
    proc. więcej."

  • 3. Data: 2023-09-12 19:58:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 12 września 2023 o 14:46:35 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > regulacje będą zniesione, może to oznaczać, że za prąd zapłacimy nawet o 80
    Dobre i kilka miesięcy.

  • 4. Data: 2023-09-13 05:01:43
    Od: M M <m...@g...com>

    Tyle hałasu o jednorazowe 125+. Jak ktoś zużywa dużo to też tylko 125 zł a nie 12%
    jak to jest przedstawiane medialnie.