  • 1. Data: 2023-09-12 10:22:11
    Temat: Czy gdyby wygrała placforma to wprowadzi podatek katastralny
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lub podobny do niego podatek do drenowania kieszeni. Na przykład przy posiadaniu
    więcej niż jednej nieruchomosci. Sadze ze tak. Jest juz ponad dwa i poł miliona
    pustostanow. I potencjał się marnuje bo rzad podatku żadnego znaczacego od nich nie
    zbiera. W skali Polski na samych pustostanach jest kilka miliardów złotych do
    wyrwania. Po kopiejkę car się schyli a po rubla przyklęknie. Jak chce przywrócić
    sbekom dawne swiadczenia, z wyrownaniem oczywiscie, to musza skads kasę wziąć.

  • 2. Data: 2023-09-12 14:45:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Sep 2023 01:22:11 -0700 (PDT), w
    <d93523dd-80ee-4dc4-9e00-cccab34fdee6n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Lub podobny do niego podatek do drenowania kieszeni.

    Masz już wyższy, nazywa się pisinflacja. Katastralny do tego nie umywa się.

  • 3. Data: 2023-09-12 16:07:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 12 września 2023 o 14:46:07 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 12 Sep 2023 01:22:11 -0700 (PDT), w
    > <d...@g...com>, Zenek Kapelinder
    > Masz już wyższy, nazywa się pisinflacja. Katastralny do tego nie umywa się.
    To jak po wygra to będzie poinflacja i bardzo prawdopodobne ze dojdzie jeszcze
    podatek katastralny. Patrz jak pasuje POdatek katastralny. PO pasuje do kazdego
    datku. Obstawiam stawkę bazową 1,5%. A ze to POdatek od wartości to z fotowoltaika i
    pompa ciepła wartosc wzrosnie. Jest jeszcze opłata adiacencka. Gmina zbudowała drogę
    albo wodociag to jednorazowa, z mozliwoscia rozłożenia na raty, opłata od wzrostu
    wartości nieruchomosci. I znowu PO jak będzie rządzila naliczy podatek katastralny od
    wyzszej wartości. Wcale nie z czapy ludzie kiedys mowili ze 2+2=4 a jak liczy
    placforma to jeszcze do 4 trzeba prowizje doliczyć. Byt kształtuje swiadomosc.

  • 4. Data: 2023-09-12 17:42:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Lub podobny do niego podatek do drenowania kieszeni.

    Jak wygra PiS to na pewno wprowadzi. KPO nie dostanie więc będzie
    musiało ukraść od ludzi, tak jak okradło ich już z miliardów
    oszczędności wprowadzając inflację i zawyżone ceny paliw.

    Ludzie mając na kontach oszczędności, stracili 40% wartości i już tego
    nie odzyskają.

    Ty jak widać nadal nie umiesz w matematykę ale to nic dziwnego. Żodyn
    PiSior nie umi :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-09-12 20:51:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Sep 2023 07:07:25 -0700 (PDT), w
    <83fbedd3-ec6f-43d6-b054-3c3de8f09b7bn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > To jak po wygra to będzie poinflacja

    Nigdy nie było, więc twoje urojenia #nikogo.

  • 6. Data: 2023-09-12 20:51:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Sep 2023 17:42:24 +0200, w <udq0u8$2lkqd$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ty jak widać nadal nie umiesz w matematykę ale to nic dziwnego. Żodyn
    > PiSior nie umi :)

    Oni nie potrafią nie tylko w matematykę.

  • 7. Data: 2023-09-12 23:03:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.09.2023 o 20:51, r...@k...pl pisze:

    > Oni nie potrafią nie tylko w matematykę.

    To normalne. W każdym kraju na świecie żyje więcej debili niż ludzi
    inteligentnych. Zenek należy do tych 30% najmniej inteligentnych,
    dlatego nie rozumie :] Ja bym był za tym, żeby zrobić unię
    inteligentnych i się odłączyć. Problem tylko z wybraniem odpowiedniej
    planety i transportu :D Zagrożenie żadne. Nigdy by tam nie dotarli :D

    Dlaczego ich tam nie posłać? Bo mam łagodne serduszko i nie potrafię ich
    wszystkich zabić...ale to by było za proste. Jakbym chciał ich wysłać,
    to by uwierzyli i polecieli :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-09-12 23:29:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 12 września 2023 o 20:54:07 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 12 Sep 2023 07:07:25 -0700 (PDT), w
    > <8...@g...com>, Zenek Kapelinder
    > Nigdy nie było, więc twoje urojenia #nikogo.
    No to POdeflacja. Jeszcze gorsze gowno od POinflacji. Widocznie temat podatkow od
    nieruchomosci musi nie tylko ciebie strasznie interesować. Nawet myslenie o nim
    wprowadza ciebie i innych w stan maksymalnego wkurwienia. Obok chujowosci
    fotowoltaiki, w kontekście podatku katastralnego też, widzę ze musze go częściej
    poruszać. Na to ze PiS gonię wprowadzi mogę postawić 1/4 kasy jaka mam. A na to ze
    placforma go wprowadzi jak wygra wybory wszystko co mam.

  • 9. Data: 2023-09-12 23:31:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 12 września 2023 o 23:04:14 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    >
    > Dlaczego ich tam nie posłać? Bo mam łagodne serduszko i nie potrafię ich
    > wszystkich zabić...ale to by było za proste. Jakbym chciał ich wysłać,
    Nie musisz po raz kolejny udowadniać ze jestes idiotą.

  • 10. Data: 2023-09-12 23:40:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 12 września 2023 o 20:54:07 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 12 Sep 2023 07:07:25 -0700 (PDT), w
    > <8...@g...com>, Zenek Kapelinder
    > Nigdy nie było, więc twoje urojenia #nikogo.
    Generalnie na POinflacje szans nie ma bo najpierw musieli by wygrać wybory a to
    raczej nawet nie jest prawdopodobne. POdatku katastralnego PiS tez nie wprowadzi, nie
    ma go w programie wyborczym. A teoretycznie placforma może POdatek katastralny
    wprowadzić bo nie ma programu wyborczego. Randkę w ciemno proPOnują.