  • 11. Data: 2023-09-12 23:50:44
    Temat: Re: Czy gdyby wygrała placforma to wprowadzi podatek katastralny
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie musisz po raz kolejny udowadniać ze jestes idiotą.

    Nie jestem. Ty udowadniasz, że jesteś a nie musiałeś :]

    Wyszło jak zwykle :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-09-13 00:57:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 12 września 2023 o 23:51:15 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Nie jestem. Ty udowadniasz, że jesteś a nie musiałeś :]
    >
    > Wyszło jak zwykle :]
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Nie można być sędzią w swojej sprawie.

  • 13. Data: 2023-09-13 10:13:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Sep 2023 14:40:33 -0700 (PDT), w
    <3fed53a3-1741-4ccd-bf45-4830f6c0126fn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > POdatku katastralnego PiS tez nie wprowadzi, nie ma go w programie wyborczym.

    Nie musi -- są bardziej efektywne metody na golenie narodu. Paliwo +30%,
    inflacja +15%. Zjeby pisowskie mogą się cieszyć, że w ten sposób są golone 10x
    skuteczniej niż jakieś drobne z katastru, które uderzą tylko w bogaczy -- ich
    głupota chyba nie boli :D

  • 14. Data: 2023-09-13 10:15:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Sep 2023 23:03:36 +0200, w <udqjoc$2lv22$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W dniu 12.09.2023 o 20:51, r...@k...pl pisze:
    >
    > To normalne. W każdym kraju na świecie żyje więcej debili niż ludzi
    > inteligentnych. Zenek należy do tych 30% najmniej inteligentnych,
    > dlatego nie rozumie :] Ja bym był za tym, żeby zrobić unię
    > inteligentnych i się odłączyć. Problem tylko z wybraniem odpowiedniej
    > planety i transportu :D Zagrożenie żadne. Nigdy by tam nie dotarli :D
    >
    > Dlaczego ich tam nie posłać? Bo mam łagodne serduszko i nie potrafię ich
    > wszystkich zabić...ale to by było za proste. Jakbym chciał ich wysłać,
    > to by uwierzyli i polecieli :D

    Daj Kaczitlerowi wymarzone Dwie Wieże, to tak im zlasuje mózgi o 19:30, że
    uwierzą mu w tamtejszy dobrobyt i nawet za ostatnie złotówki kupią bilety :D

  • 15. Data: 2023-09-13 10:16:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Sep 2023 15:57:33 -0700 (PDT), w
    <691913eb-5a96-4d9c-b5d4-d89a63b9f547n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder

    Ciebie to już inni osądzili.

  • 16. Data: 2023-09-13 11:22:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 września 2023 o 10:16:38 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 12 Sep 2023 15:57:33 -0700 (PDT), w
    > <6...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > Ciebie to już inni osądzili.
    To się tylko tobie wydaje

  • 17. Data: 2023-09-13 11:53:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 września 2023 o 10:16:21 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > skuteczniej niż jakieś drobne z katastru, które uderzą tylko w bogaczy -- ich
    Oklepane POpulistyczne przykłady dajesz. Chwilowo ludzie zastanawiają się na kogo
    głosowac. Na tych co maja w miarę czytelny program czy na tych co ich lider
    powiedział ze programu nie ma a nawet jak by miał to by go po wygraniu nie
    realizował. I po badaniach wychodzi ze PiS mocno wysuwa się przed peleton. W ostatnim
    chyba było 36 do 25. A było juz prawie łeb w łeb. Nie pytał bym o POdatek katastralny
    w sytuacji gdyby PO miało o nim czytelny zapis w programie. Ale PO nie ma nawet
    programu. Randkę w ciemno chca zrobić? Oprócz podatku katastralnego jest jeszcze
    sporo innych dziedzin życia ktore w programie PiSu sa dobrze opisane a u platformy
    poza zdawkowymi obietnicami ich lidera nie istnieją. Na przykład waloryzacje rent i
    emerytur. Dotycza prawie osmiu milionów ludzi i placforma zadnych rozwiazan dla nich
    nie ma.

  • 18. Data: 2023-09-13 13:46:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Sep 2023 02:53:52 -0700 (PDT), w
    <2df235bc-3803-464b-aa09-97298167e381n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Oklepane POpulistyczne przykłady dajesz.

    :DD Dyskusja z takim debilem jak ty raczej sensu nie ma :)

  • 19. Data: 2023-09-13 18:15:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 września 2023 o 13:46:26 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 13 Sep 2023 02:53:52 -0700 (PDT), w
    > <2...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > :DD Dyskusja z takim debilem jak ty raczej sensu nie ma :)
    Strasznie się musisz wkurwiac przy poruszaniu niektórych tematów. Będę o tym pamiętał
    i od czasu do czasu ci się przypominał. Poza tym nie możesz mnie obrazić, bo byle kto
    nie może.

  • 20. Data: 2023-09-13 23:05:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Sep 2023 09:15:59 -0700 (PDT), w
    <b6cbb043-73b9-46ab-987d-bfaa26384390n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Strasznie się musisz wkurwiac przy poruszaniu niektórych tematów.

    Nie, twój islamski fanatyzm jest ciekawy. Nudny i wieje wrodzoną głupotą, ale
    to takie pierdoły chorego umysłu, że aż kusi wyśmiać :)

    Idź teraz zapłać 10-krotność POdatku katastralnego w cenach w sklepie, w
    usługach, mediach czy na stacji benzynowej :) I powtarzaj sobie, że płacisz
    mniej i oszczędzasz na mieszkanie za 2 tys. zł :DD