  • 21. Data: 2023-09-13 23:49:19
    Temat: Re: Czy gdyby wygrała placforma to wprowadzi podatek katastralny
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 września 2023 o 23:06:38 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 13 Sep 2023 09:15:59 -0700 (PDT), w
    > <b...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > Nie, twój islamski fanatyzm jest ciekawy. Nudny i wieje wrodzoną głupotą, ale
    > to takie pierdoły chorego umysłu, że aż kusi wyśmiać :)
    >
    > Idź teraz zapłać 10-krotność POdatku katastralnego w cenach w sklepie, w
    > usługach, mediach czy na stacji benzynowej :) I powtarzaj sobie, że płacisz
    > mniej i oszczędzasz na mieszkanie za 2 tys. zł :DD
    Jak jestem taki głupi to dlaczego napinasz się zeby mi odpowiadać? Ja wiem dlaczego.
    Tak jak wszyscy jestes zalezny od polityki i politykowi. Uwazasz ze jesli będziesz
    pewne rzeczy ignorował to one się nie stana i się uchowasz. Kiedyś ludzie się umowili
    ze nie beda zabijali listonoszy jak złe wieści przynosza, bo nie będzie miał kto
    przynosić dobrych. Stosuj się do tej zasady. Oczywiście w pewnych sprawach masz
    mozliwosc reakcji. Możesz wybrać przedstawicieli takich ugrupowań ktorych program ci
    odpowiada. Nie musi odpowiadać w całości. Tylko w waznych dla ciebie punktach. Jeśli
    jedna partia twierdzi ze nie wprowadzi podatku katastralnego a jej konkurencja nie ma
    nawet programu i kiedys w przeszłości w sejmie zgłosiła projekt ustawy o podatku
    katastralnym to masz wybór.

  • 22. Data: 2023-09-14 00:00:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie można być sędzią w swojej sprawie.

    Można. Głosujesz od lat na tych co to robią a teraz kłamiesz?
    Znów udowodniłeś że jesteś idiotą :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 23. Data: 2023-09-14 00:35:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 14 września 2023 o 00:01:50 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > Można. Głosujesz od lat na tych co to robią a teraz kłamiesz?
    > Znów udowodniłeś że jesteś idiotą :]
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Z koniem kopał się nie będę. Ale od czasu do czasu jakiś wkurwiajacy cię temat
    załoze.

  • 24. Data: 2023-09-14 09:56:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Sep 2023 14:49:19 -0700 (PDT), w
    <aa8b27dd-2c8e-4e77-a7ee-1944c5f67646n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jak jestem taki głupi to dlaczego napinasz się zeby mi odpowiadać?

    Bo takiego debila to rzadko się spotyka i trzeba to pielęgnować i hodować, aby
    pokazywać młodym ku przestrodze co ich czeka, gdy będą tumanami w szkole :D

  • 25. Data: 2023-09-14 09:56:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Sep 2023 15:35:10 -0700 (PDT), w
    <56532071-9abd-47b5-9e36-932d1d273169n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Ale od czasu do czasu jakiś wkurwiajacy cię temat załoze.

    Ciekawe hobby lubić jak ludzie jadą z tobą jak ze szmatą :D

  • 26. Data: 2023-09-14 10:06:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.09.2023 o 09:56, r...@k...pl pisze:

    > Bo takiego debila to rzadko się spotyka i trzeba to pielęgnować i hodować, aby
    > pokazywać młodym ku przestrodze co ich czeka, gdy będą tumanami w szkole :D

    Zenuś to taka odmiana płaskoziemca. Żadna logika do niego nie przemawia :)

    Takich jak on jest wchuj. Przykład? Świeżynka:

    https://epoznan.pl/news-news-143013-poznanski_raper_
    chce_sprawdzic_czy_ziemia_jest_plaska_wyslal_w_strat
    osfere_balon_z_kamerami?newsletter=1

    Musi sam sprawdzić i się przekonać...ale i tak nie będzie pewien tego co
    zobaczy i nadal będzie pierdolił brednie :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 27. Data: 2023-09-14 11:58:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 14 września 2023 o 10:00:12 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 13 Sep 2023 15:35:10 -0700 (PDT), w
    > <5...@g...com>, Zenek Kapelinder
    > Ciekawe hobby lubić jak ludzie jadą z tobą jak ze szmatą :D
    Ze mną? Napinasz się ty i inni do jakiegos wyimaginowanego Zenka Kapelindra. A jak
    skorzystam z dostępu do netu w telefonie zony tomoge i może jestem na przykład
    Myjkiem. I pierdole tutaj o jakis samochodach elektrycznych, basenach itp.