  • 11. Data: 2015-05-30 06:02:33
    Temat: Re: Co wyrosnie w cieniu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:1ohvt6aml1f7.1wf6k894p8jyb.dlg@40tude.net...
    > A to nie jest dla Ciebie powodem do pomocy, że to matka?
    > To ona musiała NAJPIERW coś Ci poświęcić

    Pani Czepialska się odezwała znowu ze swoim moralizatorstwem.

  • 12. Data: 2015-06-01 12:58:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Mylisz się, koleś: usenet (jak i wszystko inne) schodzi na psy nie
    > dlatego,
    > że są w nim tacy ludzie jak ja, lecz dlatego, że są w nim tacy ludzie jak
    > autor wątku i własnie Ty - dla których w KAŻDEJ sprawie istnieje tylko
    > interes własny i żadnych tzw wartości, a prezentowanie tej postawy nie
    > jest
    > w żadnym razie godne potępienia, a wręcz jest cool!

    A ironię to byś poznała jakby cię w d. gryzła czy też nie?

    To była _ironia_.

    W moim świece oczywistym jest że się pomaga niezależnie od tego czy matce
    czy koleżance i niezależnie od tego czy cos się w zamian otrzymało czy nie.
    Tak po prostu. Nie rozumiem jak w ogóle można zakładać że jest inaczej ale
    skoro Ty założyłaś to widocznie Twój świat jest bardziej smutny od mojego.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2015-06-01 13:01:09
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Półcień bardzo lubią różaneczniki i azalie. No i pięknie kwitną (obecnie).
    > A później, i to bardzo długo, cudownie kwitnie hortensja bukietowa
    > (wiechowata) - u mnie ma kwiaty od sierpnia do późnej jesieni. Na jesień
    > te kwiaty zmieniają kolor na lekko fioletowaty.

    Dzięki za info. Sprawdziłem w necie i widzę że to małe krzaczki, a coś
    większego? Tak by ptaszki miały gdzie przysiąść?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 14. Data: 2015-06-01 13:08:44
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości grup

    > Hejka. Drzewa owocowe wymagają stanowisk słonecznych

    Od góry trochę tego słoneczka dostaną. A i od zachodu gdzie jest budynek 2m
    wysoki też trochę światła wpadnie. W zasadzie w cieniu będzie ich dolny metr
    (ale to pień bez liści) więc może coś jednak by wyrosło? Tylko co tam sadzić
    by nie miało korony szerszej niż 4m?

    > Żadne

    Jak w takim razie rosną jagody w ciemnym gęstym lesie?

    > Szczaw.

    :-)

    > Może posadź różę i koś systematycznie trawę.

    Róża to jest jakieś rozwiązanie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 15. Data: 2015-06-01 13:10:07
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Wiciokrzew.

    Dzięki, a budleja da radę?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 16. Data: 2015-06-01 14:04:17
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-06-01 o 13:01, Ergie pisze:

    > Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Dzięki za info. Sprawdziłem w necie i widzę że to małe krzaczki, a coś
    > większego? Tak by ptaszki miały gdzie przysiąść?

    Pięknie kwitną weigele (krzewuszki), w dodatku mają kwitnienie dwa razy
    do roku - obecnie i późnym latem. Nie wiem, czy wystarczy im półcień, u
    mnie rosną na stanowisku dość słonecznym, ale ogólnie nie są zbyt
    wymagające.

    Ewa

  • 17. Data: 2015-06-02 01:46:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ergie pisze:

    > Jak w takim razie rosną jagody w ciemnym gęstym lesie?

    Moja babcia w takiej sytuacji mówiła "nie garb się". Uważam,
    że to jest prawidłowa odpowiedź.

    Jarek

    --
    Im ciemniej, tym przyjemniej.

  • 18. Data: 2015-06-02 11:16:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    l...

    > Moja babcia w takiej sytuacji mówiła "nie garb się". Uważam,
    > że to jest prawidłowa odpowiedź.

    Obawiam się że nie załapałem.

    No chyba że to sugestia że rosną wysoko, ale szczerze to ja takich nie
    spotykam.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 19. Data: 2015-08-13 19:54:51
    Od: Badabum <m...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 May 2015 11:20:39 +0200, "Ergie" <e...@s...pl> napisał:

    > [cut]

    Kostka Bauma

  • 20. Data: 2015-08-13 21:08:31
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-06-01 o 13:10, Ergie pisze:

    > Dzięki, a budleja da radę?
    Nie idź tą drogą. U mnie budleja ma już dobrze ponad 5 metrów i muszę ją
    jesienią przesadzić. Pięknie rośnie i przyciąga całą masę motyli, ale
    rośnie za mocno.
    Jacek