  • Data: 2020-05-10 23:14:26
    Temat: Co wyżarło ryby w oczku wodnym?
    Od: Nikt Ważny <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Coś lub ktoś ogołocił moje oczko wodne z rybek. Miałem w ubiegłym roku
    pojedyncze przypadki, ale to kotek sobie polował.Teraz zniknęły
    wszystkie ponad 20 sztuk. Prawie niemożliwe że był to człowiek, bo
    miałem kilka gatunków, które umiały sie chronić przed człowiekiem. Teraz
    zniknęły wszystkie, Czy to może być sprawka kuny, może inny zwierzak?