  • Data: 2020-05-16 18:56:10
    Temat: Re: Co wyżarło ryby w oczku wodnym?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Potwierdzam, u mnie jest podobnie, choć miasto inne. Przelatują,
    > drą się, a jedną jakiś czas temu spotkałem siedzącą na latarni
    > koło mojego domu. Wyglądała w tych okolicznościach pociesznie.

    No, czapla siedząca na latarni to musiał być widok nie byle jaki. Trzeba
    było strzelić jej fotkę.

    Ja ostatnio, korzystając z pandemii, chadzam sobie na spacery do
    pobliskiego lasku. Zawsze jak akurat nie wezmę dobrego aparatu, widuję
    ciekawe przypadki, np. ganiające się dzięcioły, przelatujące czaple,
    wystawiające łebek z kanału wydry, czy wygrzewające się w słońcu
    padalce. A dzisiaj szalały w powietrzu chyba kruki, bo na wrony wydawały
    mi się za duże.

    Ewa