  • Data: 2020-05-17 23:20:25
    Temat: Re: Co wyżarło ryby w oczku wodnym?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Też zapomniałem. Bo sarny to owszem, widywałem do tej pory często,
    > ale w lesie, dalej od domu. Jak jeżdżę nocą samochodem, to one przy
    > drodze stoją. Ale przy ostatnich zawirowaniach dwie przyszły niemal
    > pod same drzwi.

    Przy ostatnim opustoszeniu osiedlowych uliczek, też wieczorami
    podchodziły pod same domy. Teraz już znowu coraz bardziej się ukrywają,
    ale można je zobaczyć, zwłaszcza jak się wyjdzie na spacer rano w dzień
    powszedni.

    > Tak to się wcześniej zdarzało dzikom i zającom.

    Albo lisy buszujące w okolicach śmietników.

    > Dzika jakaś i wolnobieżna, samopas chadzała?

    A to stara historia, kiedyś już o niej opowiadałam. Trzymali ją w
    gospodarstwie doświadczalnym uniwersytetu, jakieś 1,5km od naszego
    osiedla. Lubiła się wymykać za ogrodzenie i hasać po polach.

    Ewa