  • Data: 2020-05-17 23:04:26
    Temat: Re: Co wyżarło ryby w oczku wodnym?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Ewa napisała:

    > Czarna wrona też bywa. Ale ja i tak ich wszystkich nie odróżniam za
    > bardzo, zwłaszcza jak latają wysoko. Z daleka to tylko ich wielkość
    > jest dla mnie jako takim wyznacznikiem.

    Wrony widuję poruszające się pieszo. Z bliska. Te siwe właśnie.

    > PS: Zapomniałam napisać o sarenkach, no ale te to u nas codzienność.

    Też zapomniałem. Bo sarny to owszem, widywałem do tej pory często,
    ale w lesie, dalej od domu. Jak jeżdżę nocą samochodem, to one przy
    drodze stoją. Ale przy ostatnich zawirowaniach dwie przyszły niemal
    pod same drzwi. Tak to się wcześniej zdarzało dzikom i zającom.

    > Lama już się nie pojawia, bo oddali ją do ogrodu zoologicznego.
    > Ludzi straszyła. A taka była sympatyczna.

    Dzika jakaś i wolnobieżna, samopas chadzała?

    --
    Jarek