  • Data: 2020-05-17 21:23:41
    Temat: Re: Co wyżarło ryby w oczku wodnym?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Na spotkanie z padalcem to ja w ogóle nie muszę chodzić do lasu.
    > W ostatni czwartek leżał sobie taki jeden koło mojego garażu.
    > A jak się już dość wyleżał, nieśpiesznie oddalił się w pobliskie
    > trawy. Pewnie dalej gdzieś u mnie mieszka. I niech mu na zdrowie.

    A ja przez długi czas ich nie widywałam w mojej okolicy. Zwykłe nogie
    jaszczurki tak, ale te dopiero niedawno. Inna sprawa, że mogłam ich po
    prostu nie zauważyć, bo świetnie się maskują.

    > Kruka można pomylić z gawronem. Oba czarne. Wrona jest siwa.

    Czarna wrona też bywa. Ale ja i tak ich wszystkich nie odróżniam za
    bardzo, zwłaszcza jak latają wysoko. Z daleka to tylko ich wielkość jest
    dla mnie jako takim wyznacznikiem.

    PS: Zapomniałam napisać o sarenkach, no ale te to u nas codzienność.
    Lama już się nie pojawia, bo oddali ją do ogrodu zoologicznego. Ludzi
    straszyła. A taka była sympatyczna.

    Ewa