  • Data: 2020-06-05 20:37:49
    Temat: Re: Co wyżarło ryby w oczku wodnym?
    Od: Tomasz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-11 o 19:56, Nikt Ważny pisze:

    > Raczej nie. czapla to duzy ptak, u mnie wróble szpaki sroki
    > i gołębie sąsiada lataja i fruwają

    Że to duży ptak to żadna przeszkoda.
    Mieszkałem kiedyś w domku jednorodzinnym w samym centrum
    miasteczka (ok. 15 tys.) i byłem świadkiem jak czapla siwa
    najpierw siadła na ogrodzeniu sąsiada po czym sfrunęła do
    oczka wodnego które miał w tym miejskim, maleńkim ogródku i
    to było w biały dzień. Czy mu tam coś zostawiła, wątpię.

    --
    Tomasz