  • 1. Data: 2010-10-01 09:41:15
    Temat: Co z popiołem?
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Ostatni miesiąc kopciłem biomasą + grubym węglem (znalazłem "złoże" na
    działce ;-) ), jednak mam sporo popiołów. DO kosza z odp. komunalnymi
    nie wolno bo kara umowna jest straszna (a bedzie widać), na działkę
    popiołów z węgla sypać sobie nie będę. Na drogę tez nie bo zawiera
    gwoździe inne ostre elementy.

    Wiec ma ktoś pomysł? gmina popiołów nie przyjmuje. Odesłano mnie do
    zakąłdu utylizacji odpadów niebezpiecznych ale tam cena wbija w podłogę
    bo doliczenie utylizacji do kosztów ogrzewania wychodzi znacznie drożej
    niż opalanie gazem.

    Wiec jak "bezpiecznie" pozbyć się tego syfu? Jedyne co mi przyszło do
    głowy to użycie go jako wkładu do betonu.

  • 2. Data: 2010-10-01 10:33:30
    Temat: Re: Co z popiołem?
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 1 Paź, 11:41, Osadnik <o...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Wiec jak "bezpiecznie" pozbyć się tego syfu? Jedyne co mi przyszło do
    > głowy to użycie go jako wkładu do betonu.

    U nas na pojemnikach jest napisane żeby "nie wrzucac gorącego popiołu"
    pzdr
    QbaB

  • 3. Data: 2010-10-01 11:46:07
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2010-10-01 12:33, QbaB pisze:

    > U nas na pojemnikach jest napisane żeby "nie wrzucac gorącego popiołu"

    U mnie śmieci ida ze śmieciarki do sortwoni i jest zakaz wrzucac popioł
    gruz i materiały budowlane.

  • 4. Data: 2010-10-01 12:13:26
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    popiół a dokładnie szlaka jest doskonałym materiałem na drogę. jeśli chcesz
    miec calkiem twardą nawierzchnie ale nie beton i pochodne to sie nadaje
    swietnie.

  • 5. Data: 2010-10-01 12:14:02
    Od: "Kazimierz Debski" <k...@o...eu>

    > Wiec jak "bezpiecznie" pozbyć się tego syfu? Jedyne co mi przyszło do
    > głowy to użycie go jako wkładu do betonu.

    U mnie GZUK odbiera popiół bezpłatnie. W umowie na odbiór odpadów jest zapis, że
    popiół odbierają bezpłatnie. Wygląda to tak, że należy się umówić na termin z
    kierownikiem. GZUK podstawia przyczepę traktorową, na którą właściciel ładuje
    zebrany popiół. Potem przyjeżdża traktor i to zabiera.

    Kazek

  • 6. Data: 2010-10-01 16:36:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 01 Oct 2010 13:46:07 +0200, Osadnik napisał(a):

    > U mnie śmieci ida ze śmieciarki do sortwoni i jest zakaz wrzucac popioł
    > gruz i materiały budowlane.

    Ja tam spuszczam w kiblu... Ale to popiół z drewna.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2010-10-01 20:26:21
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    I opłaca im się tak podstawiać przyczepe na parę wiaderek popiołu? Chyba, że
    zbierasz dwie zimy... tylko gdzie go składujesz? :)

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2010-10-02 00:12:27
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Wsyp do urny. Sprzedaj jako relikwie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2010-10-02 05:27:40
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Ja tam spuszczam w kiblu... Ale to popiół z drewna.

    Gratuluję Twoim sąsiadom towarzystwa...
    A obierki też utylizujesz domowym sposobem... za okno?

  • 10. Data: 2010-10-02 05:35:58
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Osadnik napisał:
> [...]
    >
    > Wiec jak "bezpiecznie" pozbyć się tego syfu? Jedyne co mi przyszło do
    > głowy to użycie go jako wkładu do betonu.

    Jeżeli będziesz jeszcze coś betonował, to myślę, że jak najbardziej się
    nada, ale uważałbym z konstrukcjami wymagającymi dużej wytrzymałości -
    stropy, belki itp. Jakieś tam małe murki oporowe myślę, że spokojne
    możesz uzupełniać takimi odpadami :-)...

    Jeszcze jedno mi się nasunęło - jakbyś już nie miał gdzie tego upychać,
    to ostatecznie możesz wykopać diurę w ziemi i do niej ładować to
    dziadostwo, a potem zasypać. Nie wiem jak dużą masz działkę, ale w rogu
    gdzieś można sobie takie miejsce wygospodarować. Skoro znalazłeś na
    działce złoże :-)), to może nie jest ono duże i zanim napełnisz taką
    dzurę, się wyczerpie :-))).

    pozdr
    robercik-us