    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Cytrusy ukorzenione :-)
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Tue, 1 Sep 2015 16:13:33 +0200

    Pierwszy raz udało mi się ukorzenić cytrusy!!! - przysłużyły się temu
    upały, tj. spotęgowana nimi temperatura w mojej szklarni.
    Wiosną po przycinaniu wstawiłam kilka gałązek do słoika i tak sobie stały,
    a nuż widelec...? I właśnie niedawno wypuściły korzonki. Szkoda, że nie
    rozmnożyłam sobie jedynej posiadanej pomarańczy, którą w tym roku kupiłam.
    --
    XL
    "Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo