  • 1. Data: 2009-02-02 09:11:09
    Temat: Czy jest trójnik do kanalizy w kształcie Y ?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    Czy widział ktoś trójnik do kanalizy
    w kaształcie litery Y - dwa symetryczne dopływy z kielichami, jeden odpływ?

    Po co? łacze dwa poziome* dopływy, lezace w lini, naprzeciwko siebie
    z poziomym* odpływem skierowanym prostopadle do nich..

    fahofcy wstawili mi tam zwykły trójnik 90st z mufką dla drugiego dopływu
    i się przytyka czasami na zakrętach jak się "treść półpłynna" przepycha na
    dopływach...

    Jak nie znajdze takiego "Y", będę musiał bawić sie zwykłym tójnikiem 45st i
    kolankami 45st
    ale wychodzi to średnio elegancko... ale na pewno lepiej od tego co jest
    teraz.

    * spadek oczywiście jest...

  • 2. Data: 2009-02-02 10:04:24
    Temat: Re: Czy jest trójnik do kanalizy w kształcie Y ?
    Od: "Jackare" <...@t...com>

> [...]
    > kolankami 45st
    > ale wychodzi to średnio elegancko... ale na pewno lepiej od tego co jest

    Jest na pewno czwórnik 45 stopni, czyli takie cuś: \|/ . Górę zaślepisz
    zatyczką lub puścisz do odpowietrzenia i będzie dobrze.
    Jackare

  • 3. Data: 2009-02-02 17:31:34
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Jest na pewno czwórnik 45 stopni, czyli takie cuś: \|/ . Górę zaślepisz
    > zatyczką lub puścisz do odpowietrzenia i będzie dobrze.

    a pamietasz gdzie to widziałeś?

  • 4. Data: 2009-02-03 07:24:04
    Od: "Jackare" <...@t...com>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a pamietasz gdzie to widziałeś?

    W hurtowni w której się zaopatruję to jest normalnie dostępne - dość często
    stosuję takie czwórniki w instalacjach.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2009-02-03 08:49:27
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Jackare" <...@t...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > W hurtowni w której się zaopatruję to jest normalnie dostępne - dość
    > często stosuję takie czwórniki w instalacjach.

    Ew. Y w formie I/
    i na to proste można jeszcze jakieś delikatne kolanko.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2009-02-03 08:57:52
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Ew. Y w formie I/
    > i na to proste można jeszcze jakieś delikatne kolanko.

    tak, to wiem
    chciałem sprawę załatwić jedną kształtką, ale widzę że szansee-marnee...

    thx!

  • 7. Data: 2009-02-03 09:11:15
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > chciałem sprawę załatwić jedną kształtką, ale widzę że szansee-marnee...

    Głowy sobie uciąć nie dam,
    ale "gdzieś - kiedyś" widziałem taki trójnik
    ala "gwiazda mercedesa",
    z tym, że to był jakiś wynalazek polskiego producenta,
    raczej "niemarkowego".

    Pzdr

    JKK