  • 1. Data: 2009-01-30 08:12:07
    Temat: Czy papaja szybko rośnie w domu?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Witam!

    Widziałem sadzonki papai w sklepie, mają około 30 cm wysokości.
    Czy ktoś się orientuje jak szybko toto rośnie?

    Pozdrawiam,
    L.

  • 2. Data: 2009-01-30 08:39:12
    Temat: Re: Czy papaja szybko rośnie w domu?
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Witam!
    >
    > Widziałem sadzonki papai w sklepie, mają około 30 cm wysokości.
    > Czy ktoś się orientuje jak szybko toto rośnie?

    Rośnie szybko.Wysiana wiosną,do jesieni będzie wyższa niż 1m.Aby nasiona szybko
    wzeszły,muszą mieć bardzo ciepło.Źle zimuje,traci liście i stoi w doniczce sam
    badyl.Jest rozdzielnopłciowa,aby owocowała,potrzebna parka.
    mirzan

  • 3. Data: 2009-01-31 21:39:12
    Od: "Borato" <s...@o...pl>

> [...]
    > sam
    > badyl.Jest rozdzielnopłciowa,aby owocowała,potrzebna parka.

    Witam.
    Eee .. widziałem drzewo papajowe było ooogromne ;-)
    To nie jest najlepszy pomysł do domu chyba,że to jest wysoki jak hangar
    domelek.
    Borato