  • 1. Data: 2009-01-27 16:04:44
    Temat: Czym odgrodzic sie od sasiada na dzialce lesnej ..
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    Witam !
    Mam 2 000 m2 dzialke w lesie , porosnieta glownie sosnami i gdzieniegdzie
    brzozami . Podloze trawiaste . Dzialka jest otoczona siatka metalowa . I tu
    pytanko : Czym odgrodzic sie od sasiada ? Myslalem o jakims ligustrze ,
    jednak mam watpliwosci czy bedzie on sie dobrze komponowal z lasem . Mam
    jakies dziwne wrazenie , ze do lasu liguster poprosu nie pasuje ... Moze
    jest jakas inna alternatywa ?

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ

  • 2. Data: 2009-01-27 17:43:22
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl>

    -=MAKARENA=- <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > jednak mam watpliwosci czy bedzie on sie dobrze komponowal z lasem . Mam
    > jakies dziwne wrazenie , ze do lasu liguster poprosu nie pasuje ... Moze
    Witam, Jest sporo wariantów, ale zależą one od Twoich upodobań,
    oczekiwania co do czasu wyrosnięcia żywopłotu na pożądana wysokość. Świetnie
    komponuje się z iglastym drzewostanem np.szpaler graniczny z formowanego
    cisa.Ale to wymaga paru lat, zakładając dobre warunki glebowe dla cisa.Dość
    szybko rosną też żywotniki, w tym "niesmiertelne" szmaragdy. U mnie cieszy
    moje oko szpaler z derenia syberyjskiego(alba sibirica).Niedaleko mam na
    sąsiedniej ulicy(lesna działka) piękny żywopłot formowany z grabu. Wcale nie
    musi być iglastej natury, z uwagi na sosnowy drzewostan.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62a152cd324e543e
    .html
    Pozdrawiam Marex

  • 3. Data: 2009-01-27 18:24:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 17:04:44 +0100, -=MAKARENA=- napisał(a):

> [...]
    > jednak mam watpliwosci czy bedzie on sie dobrze komponowal z lasem . Mam
    > jakies dziwne wrazenie , ze do lasu liguster poprosu nie pasuje ... Moze

    Żywopłot ze świerka kłującego psadzonego co 1 m - kiedy drzewka dorosną do
    wys. 2 m można im uszczknąć czubki, reszta cięcia w miarę rozrastania się.

  • 4. Data: 2009-01-27 22:44:25
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Żywopłot ze świerka kłującego psadzonego co 1 m - kiedy drzewka dorosną do
    > wys. 2 m można im uszczknąć czubki, reszta cięcia w miarę rozrastania się.
    Ale będzie k ł u ł sąsiada w oczy..(szczególnie przy podgladaniu..)

  • 5. Data: 2009-01-28 00:25:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 22:44:25 +0000 (UTC), Marex napisał(a):

    > gdzieniegdzie
    > tu

    > Ale będzie k ł u ł sąsiada w oczy..(szczególnie przy podgladaniu..)

    No to nie wiem. Walnij blachę trapezową i nie pytaj o rośliny.

  • 6. Data: 2009-01-28 07:48:15
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    Dzialka jest otoczona siatka metalowa .

    Zdejm tę siatkę i żyj z sąsiadami w zgodzie.Gwiazdą jakąś jesteś,że boisz się
    podglądania?A może wcale nie będzie chciał podgladać,a to już może być obraza.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 7. Data: 2009-01-28 07:53:55
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 28 Sty, 01:25, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > No to nie wiem. Walnij blachę trapezową i nie pytaj o rośliny.- Ukryj cytowany
    tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -

    Zasieki wojskowe, jak wlezie to uschnie, na przstrogę

  • 8. Data: 2009-01-28 09:55:40
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <c...@o...goo
    glegroups.com>

    ++++++++++++++++++++++++++
    ++++++++++++++++++++++++++

    > Zasieki wojskowe, jak wlezie to uschnie, na przstrogę

    Nie w temacie, ale bardzo mnie zaciekawiło, jaką funkcję pełnią te dopiski,
    podkreślone przezemnie plusikami???

    To ma jakoś działać na pokliknięciu?
    To są jakieś okienka? w jakimś konkretnym czytniku?
    U mnie się pokazały tak, jak widać ;)

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    ____________________

  • 9. Data: 2009-01-28 09:58:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 23:53:55 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

    > Zasieki wojskowe (...)

    ...pod napięciem.

  • 10. Data: 2009-01-28 12:17:40
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 28 Sty, 10:58, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > ...pod napięciem.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Byłoby za szybko, bzyk i już. Same zasieki wystarczą (to nie jest drut
    kolczasty) każdy ruch wzmaga zaciskanie, kroją aż do kości. Nie ma
    szans wyplątać się samemu.