  • 31. Data: 2021-09-25 21:23:00
    Temat: Re: Czym zabić życie w wodzie? Basenowcy pomóżcie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 25 września 2021 o 20:33:17 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    napije i się zatruje, rosliny się wytrują

    with the healthy antioxidant-prooxidant balance in the body, and, in patients with
    thalassemia or hemochromatosis, promote iron overload. Vitamin C plays a role in
    collagen, carnitine, hormone, and amino acid formation.

    females. Children aged 1-3 years require only 15 mg of this vitamin per day. However,
    certain vitamin C supplement capsules contain usually 100-2000 mg per capsule, which
    is much larger than that required. A person who consumes these supplements, and also
    consumes the above mentioned foods on a regular basis, suffers from overdose that
    leads to toxicity. The upper limit for the intake of vitamin C is 2000 mg/day, which
    w...

    > Beczka będzie napełniana deszczówką 5 -10 razy rocznie, w zalezności od powierzchni
    dachu, a to już daje 500 gramów, czyli 0,5 kg suchej vitaminy C

> [...]
    > i ta vitamina, czyli kwas askorbinowy zanieczyści trwale grunt i w nim się osadzi
    trwale

    > Kwas askorbinowy jest nico silniejszy od octu,
    > czyli przez 20 lat będzie mył ciśnieniowo słabym octem samochód, podjazd i co się
    da

    > Raka się dostaje na 2 sposoby
    >
    > Long Term Exposure
    > Shock Exposure
    >
    > Albo alergen oddziaływuje długotrwale, przez lata
    >
    > albo jednorazowo, wypadek, uraz
    >
    > Moja ciocia zmarła na raka piersi, gdy pracowała przy prasie śrubowej i kreciła
    korbą z kulami żelaznymi, dla uzyskania większego momentu siły
> [...]
    >
    > Teraz tak
    >
    > W gruncie będzie kilka kilogramów vitaminu C, czyli kwasu askorbinowego i zostanie
    on trwale skażony na lata.

    > Rosliny polewane słabym kwasem octowym usychaja i uschną po polaniu kwasem
    > i teren zostanie trwale skażony na długie lata.
    >
    > Jak to skażenie wpłynie na zycie domowników, psa, kota, to opisze literatura
    medyczna po latach.

    > Znajomy ma dom, działkę, ogród za Łodzią
    > i podlewał chwasty herbicytami, czy rundupem, aby ich nie było
    > Wymył spryskiwacz , nalał czystej wody i podlał maliny i wszystkie uschły, bo nawet
    minimalne stężenie tego chemicznego syfu je zatruło.

    > Zatem żadne 2 gramy kwasu askorbinowego a kilogramy vitaminy C skażą trwale grunt
    >
    > Oczyszczalnia ścieków oparta jest na kulturach bakterii i gdy kwas askorbinowy
    dostanie sie do ścieków i do oczyszczalni to zmieni pH w zbiornikach i to zauważą i
    będa sprawdzali, skąd ten kwas przyszedł, vbo maja oczyszczalnie oczujnikowane i
    zautomatyzowane.

    > Ale rób jak chcesz
    Weź koło i jebnij się w czoło. On chce gówno w sedesie ta woda spłukiwać. Twój tata
    czasami przy akumulatorach ołowiowych nie pracował jak cie robił?

  • 32. Data: 2021-09-26 10:53:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-23 o 16:28, t-1 pisze:

    > Witaminą C. Kwas askorbinowy. 1kg/20m3.

    Ale witaminę C to się stosuje do wytrącenia związków żelaza, które
    zabarwiają i zmętniają wodę, a nie w celu zabicia życia.