  • 11. Data: 2012-06-08 12:26:49
    Temat: Re: Dach przecieka
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 08/06/2012 07:35, Budyń wrote:

    > Wiec te porady zeby całość wymieniać tuż przed polozeniam pokrycia -
    > szkoda gadac :)

    Tak myslalem, dzieki.

  • 12. Data: 2012-06-08 14:03:24
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > zerwać pape, wyskubać jak to napisałeś zszywki i gwozdzie i położyć
    > tyweka - kilka stów??? no toś mnie rozbawił.... Weź kalkulator i policz,
    > przyjmijmy ze dachu jest 200m2 i oceń jak długo osobiście być to robił

    u mnie dachu jest 160m2 dwóm dekarzom zerwanie papy zajęło jakąś godzinkę
    (była takim debilnym narzędziem, który wbija zszywki poprzez uderzenie jak
    młotkiem, rozrywając przy tym papę dookoła)
    potem osobiście pomagałem wyrywać lub dobijać pozostałe zszywki, następna
    godzinka, potem przerwa na kanapki i panowie kładli membranę, po południu
    robota skończona i zaczęli przybijać łaty... i wyobraź sobie doliczyli tylko
    symboliczną stówkę do ogólnego rachunku 3500 PLN
    no membrana fakt trochę kosztowała, coś około 800...

    pozdrawiam
    s_13

  • 13. Data: 2012-06-08 14:04:13
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Tak myslalem, dzieki.

    to wniosek taki, że lepiej gołe dechy zostawić, na papie zaoszczędzić...

    pozdrawiam
    s_13

  • 14. Data: 2012-06-08 16:34:15
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > robota skończona i zaczęli przybijać łaty... i wyobraź sobie doliczyli
    > tylko symboliczną stówkę do ogólnego rachunku 3500 PLN
    > no membrana fakt trochę kosztowała, coś około 800...

    gdybys im to zlecił extra to nie byłaby to stówa. O to własnie mi chodzi -
    zrobi sie tysiak wydany absolutnie bez sensu :-) Nooo, moze poza lepszym
    samopoczuciem inwestora...

    b.

  • 15. Data: 2012-06-08 17:11:04
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > zrobi sie tysiak wydany absolutnie bez sensu :-) Nooo, moze poza lepszym
    > samopoczuciem inwestora...

    a to bardzo ważne...:-)
    BTW pod kominkiem wodnym puściłem rurkę odpływową do kanalizacji, a nie
    pomyślałem, żeby zrobić kratkę z syfonem w podłodze, teraz każdy początek
    sezonu, to codzienne zaglądanie z latarką przez kratkę, czy coś nie
    cieknie... a czujnik zalania oczywiście jest...:-)
    dałbym tysiaka, żeby ta kratka teraz cudownie się pojawiła...

    pozdrawiam
    s_13

  • 16. Data: 2012-06-12 16:30:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "s_13" <s...@i...pl> wrote in message

    > A ja bym żadnego tyveka na deski nie kładł. Dałbym następnym razem
    > zbrojoną siatką papę termozgrzewalną, a nie to gówno co mi przybili
    > na "monety". Kiedyś podobno jak była inflacja to aluminiowe zlotówki
    > używali do bicia papy, bo były tańsze niż podkładki :-)
    > Deski wysuszyć zanim się odeskuje, posmarować mazidłem i przygrzać
    > zbrojoną papę SBS, która sama się zasklepia po wbiciu gwoździa.
    > Jak zła papa to się porozrywa od schnących desek.

    tylko powiedz mi po czorta...

    znowu sugerujesz ludziom wywalanie kupy forsy w coś co jest niepotrzebne.

    jak już dasz tę papę do sobie można odpuścić resztę :) mamy solidny dach
    kryty papą i już