  • 1. Data: 2012-06-07 00:33:48
    Temat: Dach przecieka
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    Dach z deskowaniem i papa lekko przecieka. Jak to poprawic najtaniej i
    najszybciej (za kilka dni krycie blacha)? Czy moze sobie odpuscic?
    Kierowniczka mowi, ze to nie przeszkadza chociaz mi sie to bardzo nie
    podoba.
    Dzieki

  • 2. Data: 2012-06-07 01:06:57
    Temat: Re: Dach przecieka
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Lucky" <l...@n...ocm> wrote in message
    > Dach z deskowaniem i papa lekko przecieka. Jak to poprawic najtaniej i
    > najszybciej (za kilka dni krycie blacha)? Czy moze sobie odpuscic?
    > Kierowniczka mowi, ze to nie przeszkadza chociaz mi sie to bardzo nie

    Im nic nie przeszkadza. Mnie dach ciekł już 3 razy. Deskowany i opapowany.
    Jak z rańca będą płynąć skropliny to będziesz miał piękne plamy w pokojach.
    W ani słowo nie wierz kiebudowi :-)
    Weź papę termozgrzewalną i przypal. Ale jak deski były wilgotne to jeszcze
    ta papa nie raz popęka. Dałeś za słabą papę.
    Zresztą co bede dużo pisał :-) Za rok pogadamy :-)

    Aha weź oświadczenie albo daj weksel do podpisania, że jak będzie ciekło to
    pokryje koszty :-)

  • 3. Data: 2012-06-07 10:01:50
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Dach z deskowaniem i papa lekko przecieka. Jak to poprawic najtaniej i
    > najszybciej

    zerwać gównianą papę i położyć membranę dopuszczoną do kładzenia na deski,
    np. Tyvek Solid, tylko uwaga, z desek trzeba skrupulatnie wyskubać wszystkie
    zszywki, gwoździe, czy co tam było używane do mocowania papy...

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2012-06-07 16:56:09
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "s_13" <s...@i...pl> wrote in message

    > zerwać gównianą papę i położyć membranę dopuszczoną do kładzenia na deski,
    > np. Tyvek Solid, tylko uwaga, z desek trzeba skrupulatnie wyskubać
    > wszystkie zszywki, gwoździe, czy co tam było używane do mocowania papy...

    A ja bym żadnego tyveka na deski nie kładł. Dałbym następnym razem zbrojoną
    siatką papę termozgrzewalną, a nie to gówno co mi przybili na "monety".
    Kiedyś podobno jak była inflacja to aluminiowe zlotówki używali do bicia
    papy, bo były tańsze niż podkładki :-)
    Deski wysuszyć zanim się odeskuje, posmarować mazidłem i przygrzać zbrojoną
    papę SBS, która sama się zasklepia po wbiciu gwoździa.
    Jak zła papa to się porozrywa od schnących desek.

  • 5. Data: 2012-06-07 17:31:29
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 16:56:09 +0200, kiki napisał(a):

    > A ja bym żadnego tyveka na deski nie kładł. Dałbym następnym razem zbrojoną
    > siatką papę termozgrzewalną

    Na deskowanie? :-O I zastęp straży w pogotowiu?

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    - Kochanie, obiad na stole!
    - A możesz przełożyć na talerz?

  • 6. Data: 2012-06-07 17:41:49
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "ŁC" <a...@r...to> wrote in message

    > Na deskowanie? :-O I zastęp straży w pogotowiu?

    Ciebie też chyba ta selekcja negatywna branży budowlanej dosiegnęła :-)

  • 7. Data: 2012-06-07 17:50:58
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 17:41:49 +0200, kiki napisał(a):

    > Ciebie też chyba ta selekcja negatywna branży budowlanej dosiegnęła :-)

    W branży budowlanej nie działam, ale pomysł papy termozgrzewalnej na
    deskowaniu wydaje mi się opcją dla odważnych, wziąwszy pod uwagę
    technikę krycia i temperatury temu towarzyszące.

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    "A z pocałunkiem póki co zaczekamy" - powiedział piękny książę złażąc ze
    Śpiącej Królewny

  • 8. Data: 2012-06-08 08:35:31
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Lucky" <l...@n...ocm> napisał w wiadomości
    > Dach z deskowaniem i papa lekko przecieka. Jak to poprawic najtaniej i
    > najszybciej (za kilka dni krycie blacha)? Czy moze sobie odpuscic?

    jesli potrafisz miejsca przecieku zlokalizowac przyklej tam na lepik kawałki
    papy. Ale tak naprawde mozesz to zostawic w spokoju, pod dachem woda nie
    płynie wbrew temu co kiki twierdzi :-)
    Wiec te porady zeby całość wymieniać tuż przed polozeniam pokrycia - szkoda
    gadac :)

    b.

  • 9. Data: 2012-06-08 09:42:02
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > jesli potrafisz miejsca przecieku zlokalizowac przyklej tam na lepik
    > kawałki papy.

    a to, czego nie zlokalizujesz, niech zostanie... :-)

    > Ale tak naprawde mozesz to zostawic w spokoju, pod dachem woda nie płynie
    > wbrew temu co kiki twierdzi :-)

    ale jak już popłynie... nie wiesz kiedy, rozbita dachówka, zawiany śnieg,
    skropliny... tego nie przewidzisz...

    > Wiec te porady zeby całość wymieniać tuż przed polozeniam pokrycia -
    > szkoda gadac :)

    lepiej zrobić porządnie i mieć z głowy, koszt niewielki, kilka stów, kilka
    godzin roboty dla dwóch łepków...
    a o jakości Tyveka, który leży u mnie na deskach, już pisałem niedawno...

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2012-06-08 10:35:37
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > lepiej zrobić porządnie i mieć z głowy, koszt niewielki, kilka stów, kilka
    > godzin roboty dla dwóch łepków...
    > a o jakości Tyveka, który leży u mnie na deskach, już pisałem niedawno...

    zerwać pape, wyskubać jak to napisałeś zszywki i gwozdzie i położyć tyweka -
    kilka stów??? no toś mnie rozbawił.... Weź kalkulator i policz, przyjmijmy
    ze dachu jest 200m2 i oceń jak długo osobiście być to robił - bo dwóch
    łebków nie powyrywa dokładnie tych zszywek wiec w efekcie bedziesz miał
    DOKLADNIE to co przed robotą :-)

    b.