  • 1. Data: 2012-06-06 08:33:51
    Temat: ile za ...?
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    witam

    poprosze o bieżace ceny za podlaczenie

    - punktu instalacji elektrycznej bez materiału? podlaczenie tablicy sama
    robocizna? podlaczenie pod slupa ?
    - punkt instalacji wod-kan
    - punkt instalacji CO
    - m2 tynku wap-cementowego z materialem, ale zrobionego pod malowanie
    - m2 posadzki z materialem ale bez styropianu

    Dzieki za pomoc

    rt

  • 2. Data: 2012-06-06 08:46:09
    Temat: Re: ile za ...?
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik rt napisał:
    > Dzieki za pomoc

    Nikt ci tu nie pomoże tak, jak sobie wyobrażasz... ;-)
    nie podałeś podstawowej informacji - gdzie budujesz. Czy duże miasto,
    czy zapadła wieś.
    No i najlepiej jak popytasz tubylców, którzy ostatnio takie prace
    prowadzili u siebie.

    Ceny jakie ja miałem u siebie nijak się mają do tego, co Ty masz gdzieś
    tam na samym końcu centrum... hahaha

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 3. Data: 2012-06-06 09:04:23
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Ceny jakie ja miałem u siebie nijak się mają do tego, co Ty masz gdzieś
    > tam na samym końcu centrum... hahaha
    >
    > pozdrawiam
    > Robert G.

    Ale podaj te ceny jakie miałeś, w czym problem? Zawsze jest to jakiś punkt
    odniesienia.
    No i podaj czy to duze miasto czy zapadła wieś.

  • 4. Data: 2012-06-06 10:47:18
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik gzk napisał:

    > Ale podaj te ceny jakie miałeś, w czym problem? Zawsze jest to jakiś
    > punkt odniesienia.
    > No i podaj czy to duze miasto czy zapadła wieś.

    Nic to nie da :-)
    zapadła wieś, z dala od ludzi - kresy południowe
    instalacja jako całość, punktów nie wiem ile, ale duuużo. Cały, wcale
    nie mały dom.
    Zapłaciłem za wszystko 7 k - robocizna plus materiał. Majstrzy na
    materiale nie oszczędzali.
    Dwa lata temu.

    pozdr
    Robert G.

  • 5. Data: 2012-06-06 14:58:09
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > - punktu instalacji elektrycznej bez materiału? podlaczenie tablicy sama
    > robocizna? podlaczenie pod slupa ?

    od 50zł biorą w mojej oklicy,
    ale u mnie za całośc liczyli, inaczej bym sie nie zgodził, za duzo tego było

    > - punkt instalacji wod-kan
    140zł

    > - punkt instalacji CO
    140zł

    > - m2 tynku wap-cementowego z materialem, ale zrobionego pod malowanie
    24zł

    > - m2 posadzki z materialem ale bez styropianu
    11zł robota materiał sam kupowałem, tona piasku 40zł tona cementu 300zł

    ceny netto oczywiscie, bo takie tylko podają :)

    > Dzieki za pomoc

    pozdrawiam
    AT

  • 6. Data: 2012-06-06 18:20:18
    Od: "Bogdann" <b...@g...pl>

    Ceny z okolic Wawy w moim przypadku

    > - punktu instalacji elektrycznej bez materiału? - 30zl

    podlaczenie tablicy sama robocizna - 300 znajomy, nieznajomy od 600 do 900

    pzdr
    Bogdan

  • 7. Data: 2012-06-06 23:09:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 czerwca 2012 18:20:18 UTC+2 użytkownik Bogdann napisał:
    > Ceny z okolic Wawy w moim przypadku

    > podlaczenie tablicy sama robocizna - 300 znajomy, nieznajomy od 600 do 900

    Niezłych masz znajomych skoro kasuja Ciebie 300 za kilka godzin pracy;)
    W 2008 płacołem "znajomemu" 50zl za zasznurowanie rozdzielni;)
    Ale poza Wawą ja- czyli ceny normalne

  • 8. Data: 2012-06-08 23:18:15
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    ps.com...

    > Niezłych masz znajomych skoro kasuja Ciebie 300 za kilka godzin pracy;)
    > W 2008 płacołem "znajomemu" 50zl za zasznurowanie rozdzielni;)
    > Ale poza Wawą ja- czyli ceny normalne

    Może jednak ci dopłacił i zrobił loda?
    To, że twój znajomy tobie zrobił dobrze za darmo to nie oznacza, że każdy
    musi zapierd....ć za miskę strawy albo za "Bóg zapłać"?

  • 9. Data: 2012-06-09 11:13:45
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "rt" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > poprosze o bieżace ceny za podlaczenie
    >
    > - punktu instalacji elektrycznej bez materiału? podlaczenie tablicy sama
    > robocizna? podlaczenie pod slupa ?
    60 za punkt, słup - nie wiem

    > - punkt instalacji wod-kan
    160 -200 zw + cw + odpływ