  • 11. Data: 2022-02-17 14:57:21
    Temat: Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 17 February 2022 at 14:44:58 UTC+1, heby wrote:

> [...]
    >
    > Pierwszy samochód elektryczny był dostępny 130 lat temu, od tamtego
    > czasu mamy ciagłośc ich produkcji pod róznymi postaciami.

    > Gówno prawda. Jesli chcesz by to była pełna prawda, musisz to udowodnić:
    > albo przedstawiajac obliczenia, albo działajacy model.

    > To do roboty!
    > Nie każdy. Tylko schizofrenicy i czytelnicy bredni z internetu, jak
    > równiez koledzi nie widzący słupów energetycznych w Indiach. Oni tak.
    > Nie masz pojęcia, nawet śladowego, o fizyce, a świadczy o tym zestaw
    > filmików jakie tu wrzucasz, gwałcących nawet ułamkowe poczucie zdrowego
    używają gazow chlodniczych, czyli sa najlepsze na świecie.
    > Jak również nie istnieją. Nie można tego przebić w kwesti ekologiczności
    > bardziej. Czyli sa najlepsze, bo ich nie ma.
    jeżeli nie ma więcej pytań to zamykam dyskusję

    sceptycyzm nie ma nic wspólnego z nauką,
    to medyczny syndrom

    30 lat temu sceptycy twierdzili, że nigdy nie będą produkowane samocchody elektryczne
    na masową skalę
    i pseudonauczkowo twierdzili, że maja racje i tego dowodzili
    ale przegrali

    Sceptycyzm to medyczny syndrom, wymagający leczenia.

    Dykusja zamknięta
    ********************

  • 12. Data: 2022-02-17 15:06:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/02/2022 14:57, a a wrote:
    > sceptycyzm nie ma nic wspólnego z nauką,

    Czyli znowu wychodzisz na idiotę.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Metoda_naukowa

    [...]Intersubiektywność wiedzy naukowej oznacza jej otwartość na
    niezależną weryfikację, replikację oraz na krytykę i sceptycyzm.[...]

    > 30 lat temu sceptycy twierdzili, że nigdy nie będą produkowane samocchody
    elektryczne na masową skalę
    > i pseudonauczkowo twierdzili, że maja racje i tego dowodzili
    > ale przegrali

    Gówno prawda, produkujemy od 130 lat samochody elektryczne. Wyssałeś to
    z brudnego palca, jak z resztą wszystko co głosisz.

    > Sceptycyzm to medyczny syndrom, wymagający leczenia.

    Nie, to schizofrenia, na którą zapewne cierpisz, wymaga leczenia. Z
    sceptycyzmem wszystko w porzadku, działą od kilkuset lat.

    > Dykusja zamknięta

    I tak za chwilę wyskoczysz z jakimś hidusem produkującym prąd z
    uszkodzonego obcasa, trzech patyków i spinacza.

  • 13. Data: 2022-02-17 15:07:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 17 lutego 2022 o 14:57:24 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > ale przegrali
    >
    > Sceptycyzm to medyczny syndrom, wymagający leczenia.

    Nie bądź sztuczniak taki hop do przodu bo z analogowymi gadasz. I to my rządzimy.

  • 14. Data: 2022-02-17 15:14:32
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 17.02.2022 o 14:44, heby napisał:

    używają gazow chlodniczych, czyli sa najlepsze na świecie.

    > Jak również nie istnieją. Nie można tego przebić w kwesti ekologiczności
    > bardziej. Czyli sa najlepsze, bo ich nie ma.

    I tych dwoje nad dwiema [PC Peltiera]
    co też są, lecz ich nie ma...

    - jak śpiewała Ewa Demarczyk. Krótko mówiąc: niedasie.
    "I wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, aż znajdzie
    się taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to robi"
    (Albert Einstein).

  • 15. Data: 2022-02-17 15:14:57
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 17 February 2022 at 15:07:24 UTC+1, heby wrote:
> [...]
    >
    > I tak za chwilę wyskoczysz z jakimś hidusem produkującym prąd z
    > uszkodzonego obcasa, trzech patyków i spinacza.
    z nauka masz tyle wspólnego co krowa z kapustą

    czym się różni lekarz sceptyk od lekarza innowacyjnego

    lekarz sceptyk do pacjenta: pan umrze

    lekarz innowacyjny do pacjenta: czunie wszystko aby pana wyleczyć

    I koniec spamowania, bo dyskusja zamknieta

    Otwieraj własny wątek dla sceptyków, depresantów ze schizami i tam się produkuj
    a nie zasmiecaj więcej moich wątkow, bo gufno wiesz
    \
    Jedyne co potrafisz to pitolić w klawiaturę

    Ale dobrze że są przeciwnicy, bo co nas nie zabija to nas umacnia

    I za 5 lat caly świat będzie się ogrzewał Pompami Ciepła Peltiera

  • 16. Data: 2022-02-17 15:28:59
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 17.02.2022 o 15:07, Zenek Kapelinder napisał:

    > Nie bądź sztuczniak taki hop do przodu bo z analogowymi gadasz. I to my rządzimy.

    No, na Limance. Choć nie do końca jak widać, dziadu ty bałucki.

    --
    Bałuty to stan umysłu.
    https://twitter.com/mackozer/status/7667060970130595

  • 17. Data: 2022-02-17 15:39:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/02/2022 15:14, a a wrote:
    > czym się różni lekarz sceptyk od lekarza innowacyjnego

    Tym, że lekarz sceptyk będzie leczył ludzi lekami stworzonymi w procesie
    weryfikacji naukowej opartej o sceptycyzm, a lekarz innowacyjny
    homeopatią, nakładaniem rąk, stawianiem baniek, modlitwą, zamykaniem
    czakr i co tam wyczytał z internetu.

    > Ale dobrze że są przeciwnicy, bo co nas nie zabija to nas umacnia

    Tak, otwórz sobie klub schizofreników na face. Tam ich pełno, na pewno
    znajdziecie reprezentacyjną grupę, będziecie sobie wzajemnie pomagać
    szukając spisków UE w temacie free energy.

    > I za 5 lat caly świat będzie się ogrzewał Pompami Ciepła Peltiera

    Gówno prawda.

    Swoja drogą brzmisz jak Szumiło, co jego kosze na śmieci będa za kilka
    lat zasilać cała ziemię. Polecam jego kanał na YT, znajdziesz tam
    równych sobie i to w setce jak nie więcej, też są innowacyjni i też
    lubią filmiki o hidusach z prądnicami zalilanymi silnikami, od darmowego
    prądu. Tam znajdziesz zrozumienie dla swojej choroby.

  • 18. Data: 2022-02-17 16:57:03
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    https://infinitysav.com/magneticgenerator/ :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 19. Data: 2022-02-17 17:42:58
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/02/2022 16:57, LordBluzg(R) wrote:
    > https://infinitysav.com/magneticgenerator/ :)

    Wklejanie przypadkowych linków z netu ustawia Cie w tym samym szeregu co
    kolegę powyżej. Nie każdy produkt który ma przyciski i światełka jest od
    razu prawdziwy. To co widzisz to scam. Skierowany do debili. Jak widać,
    łapią się.

    Gdybyś wkleił raport badawczy z niezależnego laboratorium, sprawa
    wyglądała by inaczej. Ale nie wkleisz. Ten produkt istnieje tylko na
    obrazku i tylko to można zobaczyć. Produkt dla debili. Zaznaczam że jest
    "dostępny" co najmniej od 6 lat i nikt go nie zbadał, czy działa, jak
    działa, gdziekolwiek poza fimikami promocyjnymi.

    Scenariusz taki sam jak u Szumiły. Tylko on robi na śmietnikach, a tutaj
    z nierdzewki. Jak widać wystarczy prządnie zrobić i debile zlatują się
    jak muchy.

    Możesz sobie to obejrzeć tutaj:

    https://www.youtube.com/watch?v=Of5YnSVbZ80

    Obraza ucznia 1 klasy technikum elektrycznego który usłyszał już coś o
    regule Lenza.

    Na szczęscie to tak poniżająco głupie, że nie trudno zgadnąć kilka rzeczy:

    https://youtu.be/H2cKK_X_I5c?t=119

  • 20. Data: 2022-02-17 19:02:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ale moduły Peltiera działają w 2 strony i generują prąd gdy jedna strona mocno
    ogrzana a druga chłodzona.
    tak. znamy je od wielu lat i nie uzywamy, ze względu na wady.

    > I są wysokotemperaturowe moduły Peltiera, które mozna przykęcić do żeliwnego pieca
    na węgiel i z jednej strony grzeje je piec do 200 st. C a
    pokaż jakieś takie moduły
    ja Ci dam link do takich które działają w oparciu o prawa fizyki nie
    magii. https://youtu.be/3unkg9H0vzQ?t=101
    słowo klucz - żenująco niska sprawność.

    ToMasz