  • 1. Data: 2009-11-10 07:34:27
    Temat: Docieplenie granulatem styropianu
    Od: "Mały" <n...@w...pl>

    Witam
    Mam problem z izolacja termiczna na zagospodarowanym poddaszu.
    Powinna na skosach byc welna a na niej KG, ale wydaje mi sie ze majstry
    mieli kupca na welne (budynek nie jest moj).
    Czy we wlasnym zakresie moge sypnac za KG granulat styropianu?
    Nie usmiecha mi sie zrywanie z calego poddasza KG i dokladanie welny.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-10 21:37:35
    Temat: Re: Docieplenie granulatem styropianu
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Mały" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy we wlasnym zakresie moge sypnac za KG granulat styropianu?
    > Nie usmiecha mi sie zrywanie z calego poddasza KG i dokladanie welny.

    Ja mam to samo w nowym domu. Majstry nie przepiły wełny ale źle ją tam
    zaaplikowali, jakby jej nie było. Tam brakuje izolacji od wiatru -
    wiatroizolacji i obawiam się, że będziesz zrywał.

  • 3. Data: 2009-11-12 09:19:56
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaaplikowali, jakby jej nie było. Tam brakuje izolacji od wiatru -
    > wiatroizolacji i obawiam się, że będziesz zrywał.

    Widze że jestes specjalistą od dociepleń. Natrafiłęś albo może zrobiłes
    jakiś poradnik jak dobrze docieplić dach. Bo jak dobrze podzie to mnie to w
    krótce czeka. Nie wiem czy bedę robil sam czy komuś zlece ale niezależnie do
    wesji chciałbym miec jakaś wiedze (trochę lepsza niż "no wełna a potem
    folia") o tym jak to się robi
    Planowałem dać 15 + 10 cm i tato potem K-G

    Pozdrawiam
    Bartek