  • 1. Data: 2009-11-09 18:09:02
    Temat: wc na metrze?
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    W sumie jestem prawie zdecydowany ze sie nie da ale zapytam:
    Czy da sie zrobic znośny WC w pomieszczeniu o długosci 1m?

    Mam pomieszczenie 2m i mialem pomysl aby zrobic dwa kibelki usytuowane plecami
    do siebie, jeden dostepny z zewnatrz jeden z wejsciem z lazienki.

    Ale po przejrzeniu tego co maja w swojej ofercie ceramikarze i wyrysowaniu sobie
    szkicu wychodzi mi ze nawet jakies patenty z mocowaniem zbiornikow jeden nad
    drugim, czy lekko skośne zamocowanie muszli (pomieszczenie ma 77cm szerokosci)
    nie umozliwi zmontowania dwu toalet na tych 2 metrach.

    Zna ktoś patent na taki ultra kompaktowy WC?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2009-11-09 18:16:22
    Temat: Re: wc na metrze?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:424e.00000323.4af85abe@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > plecami
    > do siebie, jeden dostepny z zewnatrz jeden z wejsciem z lazienki.

    {cut]
    Spokojnie da się zrobić na 1 m. Mam taki w jednym mieszkaniu w bloku i nie
    ma problemów. Zbiornik można troche schowac w ścianie podkuwając ją trochę.
    Nawet nie będziesz kolanami walić w drzwi.

  • 3. Data: 2009-11-09 18:22:11
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    Lukasz Sczygiel <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > nie umozliwi zmontowania dwu toalet na tych 2 metrach.
    >
    > Zna ktoś patent na taki ultra kompaktowy WC?

    Może WC "południowoeuropejskie"? ;) (znane też z Ukrainy).
    pzdr., PB

  • 4. Data: 2009-11-09 18:40:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > nie umozliwi zmontowania dwu toalet na tych 2 metrach.
    >
    > Zna ktoś patent na taki ultra kompaktowy WC?

    Ja mam kibel 1.15x0.85 i sie daje. Ale jak odjac z tego 15 cm, to juz
    z kolanami wpartymi w drzwi wychodzi (mialem muszle poczatkowo o 10 cm
    blizej drzwi niz teraz ze wzgledu na odplyw w podlodze i bylo na
    styk)...

    No i scianka dzialowa nie bedzie zerowej grubosci.

    Chociaz zaraz, ten dostepny z lazienki to chyba nie musi miec drzwi?

    MJ

  • 5. Data: 2009-11-09 19:30:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Nov 2009 19:09:02 +0100, osobnik zwany Lukasz
    Sczygiel wystukał:

    > W sumie jestem prawie zdecydowany ze sie nie da ale zapytam: Czy da sie
    > zrobic znośny WC w pomieszczeniu o długosci 1m?

    da się, ale nie licz, że to będą wygodne kibelki :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2009-11-09 19:50:54
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Lukasz Sczygiel <p...@p...onet.pl> wrote:
    > W sumie jestem prawie zdecydowany ze sie nie da ale zapytam:
    > Czy da sie zrobic znośny WC w pomieszczeniu o długosci 1m?

    Wychowałem sie w domu z takim klopem, nie ma problemu, po prostu
    siedzisz opierając się kolanami o drzwi. Z wygodą to niewiele ma
    wspólnego, ale da się.

    J.

  • 7. Data: 2009-11-09 19:56:02
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

> [...]
    >W sumie jestem prawie zdecydowany ze sie nie da ale zapytam:
    > Czy da sie zrobic znośny WC w pomieszczeniu o długosci 1m?

    Zwiedzałem ostatnio zamek w Malborku, krzyrzakom się dało zrobić.

    ;)
    --
    Irokez

  • 8. Data: 2009-11-09 20:35:45
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > z kolanami wpartymi w drzwi wychodzi (mialem muszle poczatkowo o 10 cm
    > blizej drzwi niz teraz ze wzgledu na odplyw w podlodze i bylo na

    No wlasnie, mialbym kibel prawie dokladnie 100cm od sciany do dzwi/sciany.

    > No i scianka dzialowa nie bedzie zerowej grubosci.
    To juz wliczylem.

    > Chociaz zaraz, ten dostepny z lazienki to chyba nie musi miec drzwi?
    Ale ten z lazienki bedzie mial drzwi z boku.

    W sumie sie zdziwilem ze tak maly kibel moze byc tak "popularny". Jak bylem
    ostatnio w 4* hotelu to w public area mieli wlasnie taki kibel gdzie drzwi byly
    przy kolanach. Glupio sie wtedy spodnie naciaga :)

    Dziekuje wszystkim za uwagi. Narazie sobie odpuszcze ale naszykuje sobie
    rzeczywistosc na plan B w postaci dwu kibelkow w tym miejscu.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 9. Data: 2009-11-09 22:10:50
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Wychowałem sie w domu z takim klopem, nie ma problemu, po prostu siedzisz
    > opierając się kolanami o drzwi. Z wygodą to niewiele ma wspólnego, ale da
    > się.

    Kolega architekt mówił mi. Kibel aby był wygodny musi mieć minimum 90x130
    pod warunkiem że spłuczka zabudowana będzie w ścianie.
    Taki zrobiłem i miał racje. Tu można zobaczyć
    http://www.garnek.pl/tarnus/7756180/moje-miejsce-pow
    stawania
    Jest super wygodny i jest znalazło się miejsce na umywalkę na marmurowej
    płycie. Można sobie coś postawić, jakąs torebkę damską, national geographic,
    mydło w płynie czy cokolwiek.

    Marek

  • 10. Data: 2009-11-09 22:35:08
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 9 Lis, 19:40, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > No i scianka dzialowa nie bedzie zerowej grubosci.

    Atam scianka - przedzieli KG, albo oprze jeden stelaz o drugi. Tylko
    parami bedzie trzeba zasiadac :)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.