  • 1. Data: 2009-11-09 12:50:50
    Temat: wymiana sznurka w rolecie
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Witam!

    Mam podobne do tych (tak montowane) rolety:
    http://www.markus-texi.com.pl/rolety_zewnetrzne/role
    ty_zewnetrzne_pliki/Rolety_zew_brazowe.jpg

    Chcialbym wymienic w nich sznurek, ktory zwyczjanie sie przetarl. Dzownilem
    do firmy, w ktorej kupilem kilka lat temu te rolety i policzyli mi za
    wymiane 100zl. Uznalem ze wole pomeczyc sie sam.
    Szukam teraz w necie jakiegos rysunku schematycznego lub przekroju takiej
    rolety, tak aby miec jakis poglad jak to wyglada w srodku i jak sie tego
    zabrac.
    Znaci moze jakies linki/poradniki itp?

    Dzieki i pozdrawiam,
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2009-11-09 13:12:45
    Temat: Re: wymiana sznurka w rolecie
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    quent pisze:
> [...]
    > Szukam teraz w necie jakiegos rysunku schematycznego lub przekroju
    > takiej rolety, tak aby miec jakis poglad jak to wyglada w srodku i jak

    musisz otworzyć kasete rolety
    to jest najtrudniejsza część

    zazwyczaj od przodu, od dołu, na nity na wkręty

    jak juz odsłonisz kasete to z boku bedzie plastikowe kolko do nawijania
    sznurka, odwijasz go, zawijasz nowy i zakręcasz rolete

    michal

  • 3. Data: 2009-11-09 15:33:03
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > zazwyczaj od przodu, od dołu, na nity na wkręty
    >
    > jak juz odsłonisz kasete to z boku bedzie plastikowe kolko do nawijania
    > sznurka, odwijasz go, zawijasz nowy i zakręcasz rolete

    Dzieki. Moja z tego co widze jest nitowana :-/
    Znalazlem firme co zrobi mi to za 60zl co juz jest do zaakceptowania.
    Dodatkowo chyba jednak lepiej jesli zrobi to jakas firma bo w rozmowie z
    fachowcem od rolet dowiedzialem sie ze po 4 latach nie powinno nic sie ze
    sznurkiem stac - sugerowal ze cos moze ocierac...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2009-11-09 18:24:45
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@N...gazeta.pl>

    Quent <x...@x...com> napisał(a):

> [...]
    > fachowcem od rolet dowiedzialem sie ze po 4 latach nie powinno nic sie ze
    > sznurkiem stac - sugerowal ze cos moze ocierac...

    Co oznacza, że facet przyjedzie, rozkręci, poduma i powie, że naprawa będzie
    kosztować 150 zł ;)
    Netto.
    pzdr., PB

  • 5. Data: 2009-11-09 18:48:12
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Co oznacza, że facet przyjedzie, rozkręci, poduma i powie, że naprawa
    > będzie
    > kosztować 150 zł ;)
    > Netto.
    > pzdr., PB

    Wtedy poprosze go aby tylko wymienil sznurek i na nastepne 4 lata moze byc
    :-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2009-11-09 18:59:04
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@N...gazeta.pl>

    Quent <x...@x...com> napisał(a):

    > Wtedy poprosze go aby tylko wymienil sznurek i na nastepne 4 lata moze byc
    > :-)

    A on Ci wtedy zgniłe jajko zamuruje :))
    pzdr., PB

  • 7. Data: 2009-11-09 19:45:08
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > A on Ci wtedy zgniłe jajko zamuruje :))
    > pzdr., PB

    hehe z budowlancami trzeba uwazac jak z kucharzami :-)))

    Pozdr.
    www.elipsa.info