  • 1. Data: 2016-05-11 10:57:38
    Temat: Dolepić się betonem do starego betonu
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    Hej,

    Brzegowe plycizny dużego, siatkobetonowego oczka wodnego
    musze zlikwidowac, bo podsadza je mróz i beton pęka.
    Oczko będzie mniejsze, bez płycizn, taka stroma miska.

    Mam zamiar odciać płycizny kątówką, usunąć gruz, wyszorować
    brzegi miski, powbijać między miskę a grunt pręty zbrojeniowe
    (będą wystawać max 50 cm w górę), powiązać gęsto między nimi
    siatkę i zatopić wszystko dobrym betonem, tworząc nowy,
    stromy brzeg. Na koniec obsypię całość ziemią (piaskiem?
    podobno mniej podatny na podsadzanie) i mocno ubiję.

    Czy jest jakaś technologia dowiązywania się betonem do
    istniejących brzegów miski, żeby zminimalizować ryzyko pęknięć?

    W oczku mam ryby i nie moge ich wytruć np jakąś żywicą.

    pozdr
    --
    A Stasiewicz