  • 21. Data: 2010-12-10 15:19:25
    Temat: Re: Dom za 1$
    Od: "Jagna W." <w...@a...eu>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

    > Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

    A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

    JW

  • 22. Data: 2010-12-10 16:08:35
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-10 16:19, Jagna W. pisze:
    > "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

    > A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

    A tobie żal dupe ściska,bo musisz starego obsługiwać?

  • 23. Data: 2010-12-10 16:24:56
    Od: "Jagna W." <w...@a...eu>

    "Dawid" <m...@n...pl> napisał

    > A tobie żal dupe ściska,bo musisz starego obsługiwać?

    A wracając do tematyki grupy - w domku wszyscy zdrowi?

    JW

  • 24. Data: 2010-12-10 16:36:31
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-10 17:24, Jagna W. pisze:
    > "Dawid" <m...@n...pl> napisał

    > A wracając do tematyki grupy - w domku wszyscy zdrowi?
    >
    > JW
    Sorry, ale tak samo głupi post jak Twój?
    U mnie zdrowi, a u Ciebie? :-)

  • 25. Data: 2010-12-10 16:44:28
    Od: "Jagna W." <w...@a...eu>

    "Dawid" <m...@n...pl> napisał

    > Sorry, ale tak samo głupi post jak Twój?

    To, że go nie zrozumiałeś, nie znaczy, że jest głupi.

    > U mnie zdrowi, a u Ciebie? :-)

    Owszem :)

    JW

  • 26. Data: 2010-12-10 22:52:16
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Jagna W." <w...@a...eu> napisał w wiadomości
    > "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

    > A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

    Zawsze lubiłem kucharzenie i jedzenie. Sprawia mi to po prostu przyjemność.
    I zupełnie nie rozumiem Twojej "ironii".

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 27. Data: 2010-12-11 12:58:44
    Od: "Jagna W." <w...@a...eu>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

    > Zawsze lubiłem kucharzenie i jedzenie. Sprawia mi to po prostu
    > przyjemność. I zupełnie nie rozumiem Twojej "ironii".

    Bo pewnie reklam nie oglądasz ;-)

    Pozdrawiam
    JW

  • 28. Data: 2010-12-11 13:26:57
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

    > Bo pewnie reklam nie oglądasz ;-)

    11 lat nie mam telewizora. Coś wartościowego mnie ominęło?

  • 29. Data: 2010-12-12 08:13:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ouse-sells-aft_n_119862.html

    > walczysz z wiatrakami..
    > spróbuj pijanemu wyperswadować, że jest pijany :)

    Ale wiesz na kogo wychodzisz nabierajac sie na taki cienki trolling?

    Werbinski walczy o wpis w wikipedii w miejscu buzdygana.

  • 30. Data: 2010-12-12 09:54:22
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    [ciach]

    Dzięki za ten wykład, niestety, tak było, byliśmy bardzo zacofanym
    państwem Europy z układem cywilizacyjnym i rozwiązaniami
    społeczno-gospodarczymi, które na zachodzie zostały w XIX w sposób
    rewolucyjny wyrzucone na śmietnik historii (cytując klasyka).

    Ale, trzymając się prawdy historycznej, pominąłeś jeden ważny element
    tej układanki - roli sowietów po II Wojnie Światowej w Polsce.
    To oni nadrobili stracony czas, w Polsce zrobili to, co we Francji
    Wielka Rewolucja Burżuazyjna.
    Jeśli dzisiaj czujemy się obywatelami i mamy silnie zakorzenione
    fundamentalne poczucie równości wszystkich ludzi, niezależnie od
    pochodzenia, stanu, wykształcenia i posiadanego bogactwa, to
    zawdzięczamy to ZSSR.
    Nie gloryfikuję ZSRR, oni nie zrobili tego dla nas, ani nie kierowały
    nimi wyższe cele. To były, w gruncie rzeczy, prymitywne interesy państwa
    kolonialnego, eksploatującego w sposób rabunkowy własną kolonię.
    W 1986 roku ZSRR umieścił na orbicie stację MIR, w Polsce, w tym samym
    czasie, cała produkcja przemysłowa wagonami jechała na wschód.

    Jan