  • 401. Data: 2010-10-05 11:23:34
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: M <M...@o...pl>

    > O, matko.. Dobrze, że tego nei wiedziałem, bo bym nie mógł pracować przez
    > ostatnie kilka lat.

    > Popatrz, jakos mnie się udało. Zacząłem od IBM Polska...

    Popełniasz jeden zasadniczy błąd. Dyskutujesz o sytuacji Adama
    Płaszczycy - a to jest coś innego niż średnia rynkowa. Może i pracowałeś
    w IBM Polska ale nie mogłeś brać udziału w projektach, w których było
    wymagane wyższe wykształcenie. Tylko nie pisz, że takich nie ma.

    M.

  • 402. Data: 2010-10-05 12:40:22
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > IBM Polska ale nie mogłeś brać udziału w projektach, w których było
    > wymagane wyższe wykształcenie. Tylko nie pisz, że takich nie ma.

    Chyba kpisz ?
    Przy Adamie to "klękajcie narody, magistrowie i profesorowie". Oni wszyscy
    razem wzięci do kupy, Adasiowi nie dorastają do d.... pięt ;)

  • 403. Data: 2010-10-05 18:43:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 05 Oct 2010 13:23:34 +0200, M napisał(a):

    > Popełniasz jeden zasadniczy błąd. Dyskutujesz o sytuacji Adama
    > Płaszczycy - a to jest coś innego niż średnia rynkowa. Może i pracowałeś

    Oczywiście - średnia rynkowa to taki Plumpi - co to zakuwał, zakuwał, a
    rozumieć do dzisiaj nie potrafi.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 404. Data: 2010-10-06 08:55:18
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3Mw8Cn$IvJ@mike.oldfield.org.pl...

    > Oczywiście - średnia rynkowa to taki Plumpi - co to zakuwał, zakuwał, a
    > rozumieć do dzisiaj nie potrafi.

    Za to Adam Płaszczyca to jest to ekstremalne dno rynkowe, które tak
    potwornie zaniża średnią rynkową :)

  • 405. Data: 2010-10-14 21:52:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i7fdbr$q9n$...@i...gazeta.pl

    > Ja wiem o tym, że za jakość się płaci. I wiem, że wolę golarkę za 15 złotych
    > (niecałe 15) na baterie bez baterii niż akumulatorową golarkę za 1300 złotych
    > z akumulatorkiem. :) (i wcale nie dlatego, że ostrza tej ostatniej produkują
    > Chińczycy a tej za 15 Holendrzy -- wcale nie sympatyzuję z tymi z depresji)

    Nie znam powiedzenie ,,golarka za wszelka cenę'' -- Rossman podwyższył
    cenę do 20 złotych, więc powstrzymałem się z zakupem kolejnej sztuki,
    a gdy obniżył do 15 -- kupiłem. :) Teraz za 30 złotych mam dwie. :)

    --
    ^ 750 25 27 . .04 . 749 ^c 440 .
    438
    | 740 . 06 08 739 F|l 430 25 . . .
    . .09 . 428
    | 730 26 29 październik 07 09 1112 729 E|i 420 2627 29 . 02
    05 0708 10 1213 418
    P|l 720 28 30 02 1314 719 V|t 410 28 01 04
    06 11 14 413
    E|/ 710 01 03 05 709 |r 400 wrzesień 03
    403
    F|m 700 10 695 1|y 390 30