  • 1. Data: 2010-10-11 18:49:17
    Temat: Domy ze styropianu i betonu
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    Czy ktoś miał coś wspólnego z budowaniem metodą którą stosuje firma
    thermodom
    http://www.thermodom.pl/

  • 2. Data: 2010-10-11 18:57:41
    Temat: Re: Domy ze styropianu i betonu
    Od: Mariusz <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-11 20:49, Mariusz pisze:
    > Czy ktoś miał coś wspólnego z budowaniem metodą którą stosuje firma
    > thermodom
    > http://www.thermodom.pl/
    Mam tu jeszcze kilka info do tego tematu:
    http://muratordom.pl/budowa/domy-prefabrykowane-i-mo
    dulowe/domy-ze-styropianu,110_296.html

    http://forum.budujemydom.pl/lofiversion/index.php/t1
    238.html

    http://www.izodom2000polska.com/?lang=pl

  • 3. Data: 2010-10-11 19:10:20
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś miał coś wspólnego z budowaniem metodą którą stosuje firma
    > thermodom
    > http://www.thermodom.pl/

    hmmm sorry ale ja jednak wole swoje
    Uk tez 0,11 ale jakos tak naturalniej

    --
    -
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-10-12 18:03:23
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś miał coś wspólnego z budowaniem metodą którą stosuje firma
    > thermodom
    > http://www.thermodom.pl/

    Mój kuzyn budował w tej technologii. Kształtki
    styropianowe kładli sami, zalewanie było z gruchy pompą do betonu.
    Największe różnice w stosunku do domu tradycyjnie budowanego to inny system
    kotwienia (inne wieszanie
    szafek kuchennych itp rzeczy) oraz znikoma akumulacyjność takich murów. Więc
    to cechy
    typwe też dla domów szkieletowych. Kwetie "odychalności" rozwiązano poprzez
    duży rekuperator i wymianę wymuszoną powietrza i kocioł z zamkniętą komorą
    spalania na GZ-50.
    Oczywiście jak w każdej technologii WSZYSTKO od A do Z musi być spełnione,
    aby dom mógł cieszyć właściciela.
    T.