  • 1. Data: 2012-10-06 21:19:41
    Temat: Dopłaty do mieszkań i domów pasywnych i energooszczędnych :>
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    "Jednorazowe dofinansowanie zostanie wypłacone inwestorom po
    zakończeniu budowy oraz potwierdzeniu osiągnięcia zakładanych w
    projekcie oszczędności energii."

    Jestem zajebiście ciekawy kto to będzie stwierdzał, jak i na jakiej
    podstawie :]

    "I jeszcze jeden ważny szczegół - żeby dostać dopłatę, trzeba będzie
    zaciągnąć w banku kredyt. W NFOŚiGW twierdzą, że udział banków jest
    konieczny ze względu na sieć ich placówek, której nie ma Fundusz."

    Taa...

    Reszta tu:

    http://tinyurl.com/99wp9c5

    L.

  • 2. Data: 2012-10-06 21:36:17
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Sat, 6 Oct 2012 12:19:41 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Jestem zajebiście ciekawy kto to będzie stwierdzał, jak i na jakiej
    > podstawie :]

    Na forum muratora jest już dość sporty wątek o tym, łącznie z linkami do
    wymagań. Kolejny po solarach przekręt jak dać zarobić bankom, szkoda:/

    scruffty

  • 3. Data: 2012-10-06 22:50:06
    Od: k...@v...pl

    W dniu sobota, 6 października 2012 21:36:16 UTC+2 użytkownik scruffty napisał:

    > Na forum muratora jest już dość sporty wątek o tym, łącznie z linkami do
    >
    > wymagań. Kolejny po solarach przekręt jak dać zarobić bankom, szkoda:/
    >

    > scruffty

    banki bankami. Zdrożeją materiały do budowy takich domów. Wyższa cena wyższy vat.
    Państwo za dużo nie dołoży. Według mnie myk jest w innym miejscu. O podatku
    katastralnym nie można mówić czy wprowadzą tylko kiedy wprowadzą. Jak wprowadzą to do
    wartości nieruchomości na 100% będzie się liczyła cena z dopłatą. Po trochu to co
    dali odbiorą z nawiązką. Państwo to nie Malinowski z Grudziądza. Państwo ma czas.
    Przy okazji trochę nawisu inflacyjnego stopnieje. Dom pasywny będzie droższy. Zamiast
    chińskich świecidełek jakaś kasa zostanie w kraju. bez dopłat takie domy były by
    tańsze. Jak nie wiadomo o co chodzi to na pewno chodzi o kasę.

  • 4. Data: 2012-10-07 11:31:48
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    No to nic tylko inwestować teraz w takie materiały / firmy.

  • 5. Data: 2012-10-07 22:38:04
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "scruffty" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Na forum muratora jest już dość sporty wątek o tym, łącznie z linkami do
    > wymagań. Kolejny po solarach przekręt jak dać zarobić bankom, szkoda:/

    Bank to sprawa inwestora. Mnie zastanawia dlaczego ja mam dokladac sie
    czyichs nizszych rachunkow za ogrzewanie?

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2012-10-07 22:46:34
    Od: k...@v...pl

    W dniu niedziela, 7 października 2012 22:40:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "scruffty" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bank to sprawa inwestora. Mnie zastanawia dlaczego ja mam dokladac sie
    >
    > czyichs nizszych rachunkow za ogrzewanie?
    >

    > Pozdro.. TK

    Nie wiesz? Paragraf 22

  • 7. Data: 2012-10-08 10:39:50
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    Bo to tak zwana "sprawiedliwość" ...

    Bogaci których stać na wybudowanie domów pasywnych lub wysoko-energetycznych
    które są droższe od typowych "normalnych" domów dostaną dopłaty i kasę za to
    że w przyszłości koszty ich utrzymania będą niższe niż domów "normlanych" ..

    Znów ludzie którzy mają stare domy , domy niezbyt energooszczędne i płacą
    sporo za ogrzewanie i nie stać ich na modernizację domu (ocieplenie ,
    wymiana okien i itd) będą płacić tym których na to stać (podatkami) ...
    Zapewne CI ludzie też by chcieli sobie docieplić domy aby potem mniej płacić
    , ale im sie nie należy ...

    >Bank to sprawa inwestora. Mnie zastanawia dlaczego ja mam dokladac sie
    >czyichs nizszych rachunkow za ogrzewanie?

    Te wszystkie dopłaty to zwykłe świństwo ...
    Płacą wszyscy obywatele aby "wspomóc" ludzi którzy nie potrzebują żadnego
    wsparcia ...

  • 8. Data: 2012-10-19 14:46:53
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    Niestety ale masz rację